​برپایی سومین طرح جهادی درمانی شرکت مس در آذربایجان شرقی

سومین طرح جهادی درمانی قرارگاه سازندگی ثار الله شرکت ملی صنایع مس ایران در ۶ ماه اخیر، در شهرستان ورزقان شروع به کار کرد.

​برپایی سومین طرح جهادی درمانی شرکت مس در آذربایجان شرقی

به گزارش روابط عمومی مجتمع مس سونگون، مدیر روابط عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع مس سونگون با اعلام این خبر گفت: طرح مذکور به همت قرارگاه سازندگی ثار الله شرکت ملی صنایع مس ایران با همکاری مجتمع مس سونگون از امروز چهارشنبه ۱۹ مهرماه شروع شده و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

محمد نجفی با بیان اینکه شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون همواره در کنار مردم منطقه بوده است، اضافه کرد: این طرح، سومین طرح قرارگاه سازندگی ثارالله در سالجاری است که در استان آذربایجان‌شرقی برپا می شود و در آن خدمات درمانی دندانپزشکی ( عصب کشی ، ترمیم کامپوزیت و آمالگام ، جراحی، جرم گیری، اطفال ) و پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان ( فیشورسیلانت ) به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ارائه می شود.

وی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این مرحله در شهر ورزقان برگزار می شود و در آن ۳۵ دندانپزشک، دستیار، تیم فنی و ... با پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی به اهالی ورزقان و خاروانا ارائه خدمت خواهند کرد.

نجفی همچنین از ارائه خدمات حمل و نقل برای اهالی روستاها خبر داد و افزود: برای انتقال اهالی روستاها و بخش خاروانا به محل طرح جهادی درمانی ۲ دستگاه اتوبوس، ۱۰ دستگاه مینی بوس و ۲۰ دستگاه خودروی کاپرا در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها