نوآوری در خدمت به سبک بیمه پارسیان

یکی از انتقادهای وارد به بیمه گران، طراحی نکردن محصولات متناسب با نیاز مشتریان است؛ با این حال برخی شرکت های بیمه توانسته اند با طراحی محصولات منحصر به فرد، نه تنها به نیاز مشتریان پاسخ بدهند، بلکه سهم بازار خود را نیز افزایش دهند.

نوآوری در خدمت به سبک بیمه پارسیان

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری خرد و کلان، اطلاعات منتشر شده از سوی بیمه مرکزی نشان می دهد تعداد محصولات جدید طراحی شده توسط شرکت های بیمه، تابعی از زمان است، به گونه ای که در برخی سالها تعداد محصولات جدید افزایش چشمگیری داشته و در برخی سالها این تعداد به شدت کاهش یافته است.

شرکت بیمه پارسیان اما از جمله شرکت هایی است که معرفی محصولات جدید بیمه ای را همواره در دستور کار داشته است، به طوری که سال گذشته را می توان یکی از سالهای پرکار در این حوزه دانست.

این شرکت با راه اندازی فرایند «مدیریت مشارکتی» در حوزه طراحی محصول، نسبت به جمع آوری ایده های محصولات جدید از منابع مختلف نظیر الگوبرداری از شرکتهای معتبر خارجی و داخلی، دریافت پیشنهادهای شبکه فروش و روندهای نوآورانه ایده پردازی و هم چنین راه اندازی کمیته محصول، موفق شده است در این زمینه فعالیت جدیدی را آغاز کند.

محصول بیمه زندگی مستمری، محصول بیمه مکمل حوادث رانندگان، محصول بیمه حوادث ورزشی دوچرخه و اسکوتر، پرداخت یک جا و پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه بیمه های زندگی و طرح ارایه تسهیلات به بیمه گزاران بیمه های زندگی برای پرداخت حق بیمه (وام بیمه)  تنها بخشی از خدمات نوین این شرکت به مشتریانش است.

بیمه پارسیان همچنین به منظور برآورده سازی نیازهای بخشهای خاص بازار بیمه کشور و پاسخ گویی به نیازهای ویژه مشتریان این بخش ها، نسبت به عرضه مجموعه پوشش های بیمه ای در قالب بسته محصول مختص آنها اقدام کرده است که در این ارتباط می توان بسته بیمه ای ویژه مدارس در برگیرنده پوشش های بیمه ای مورد نیاز مراکز آموزشی دانش آموزان، اولیا و مربیان، بسته ویژه سفر در برگیرنده پوشش های حوادث خودرو و آتش سوزی قابل استفاده در زمان سفر و بسته حمایت از شبکه توزیع کالاهای تند مصرف به منظور حمایت بیمه ای از زنجیره تولید عمده فروشی خرده فروشی و فروشگاه های عرضه کالاهای فسادپذیر و تند مصرف

در کنار این موارد، طرح جامع پشتیبان دارنده بیمه شخص ثالث به منظور تامین نیازهای بیمه ای راننده مقصر حادثه در حوادث رانندگی، طرح های بیمه ای زندگی حامی ستاره سکه فراز، لیام و طرح مسافرتی اتباع خارجی از دیگر محصولات منحصر به فرد شرکت بیمه پارسیان است.

واقعیت این است که در فضای رقابتی موجود در بازار بیمه کشور، بدون داشتن محصول جدید، نمی توان فروش مطلوبی داشت، اما شرکت بیمه پارسیان تلاش کرده است با ورود به حوزه های جدید، فعالیت بیمه گری خود را بیش از پیش توسعه دهد.

 

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها