کیهان: مسئولان حواس‌شان به مردم باشد!

کیهان: مسئولان مراقب باشند مردم در انتخابات خطا نکنند!

کیهان: مسئولان حواس‌شان به مردم باشد!

 روزنامه کیهان نوشت: در انتخابات این مردم هستند که در نهایت انتخاب می‌کنند چه کسی باید بر صندلی مسئولیت بنشیند، اما چقدر خوب می‌شود اگر نقش‌آفرینان انتخابات تلاش کنند تا مسیری هموار، سالم و اخلاقی برای انتخاب مردم فراهم شود، به‌گونه‌ای که مردم از خطای در انتخاب مصونیت پیدا کرده و انتخاب اصلحی داشته باشند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    آخه کفتار! انتخابی که دیگران بخواهند منتخب را گزینش کرده و غیر مستقیم تحمیل نمایند که انتخاب نمی شود! درازگوش، حتی اگر به اندازه نیم درصد، فرآیند و مسیر انتخاب مردم - با هرعنوان موجه و غیر موجه، شرعی و غیر شرعی، مقدس نما و غیر مقدس-مهندسی شود شود دیگر امر انتخاب از موضوعیت خارج می شود و دیگر نمی شود به آن لفظ، مفهوم و معنی انتخاب لحاظ کرد! انتخاب وقتی معنی دارد که کاملاً آزاد و بی هیچ دخالت قیم مآبانه و یا تحکمی و تدلیسانه باشد بلکه باید فقط؛ روشنگری، راهنمایی و آگاهی بخشی مطلوب و غیر مغرضانه انجام داد تا انتخاب کننده خودش به بلوغ و کمال تشخیص و انتخاب برسد!!! نه اینکه به جای مردم جماعت کثیری از مردم و سلیقه های جاری و حاکم جامعه را که از قضا اکثریت غالب را هم دارند، با مهندسی، دروغ، ریا، تدلیس، تهدید، تخریب، تحریم و سفسطه و مغلطه حذف کرد و فاجعه بار این که جماعتی گنجشک مغز و زنگارزده، متحجر،
    مرتجع و انحصارگرا این مهندسی و قلع و قمع را انجام می دهند! اگر جماعت عاقل و بالغ و آینده نگر این کار می کردند با وجود غلط و باطل بودنش با چیزی! اما این جماعت علیل الذهن و متعفن الفکر دست به این قلع و قمع ها می زنند و انتظار مشارکت عمومی را دارند!!!

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها