مدیر آموزش و پرورش ورزقان تشریح کرد؛

اقدامات‌ متنوع مجتمع مس سونگون در حمایت از دانش آموزان ورزقانی

مدیر آموزش و پرورش ورزقان گفت: مجتمع مس سونگون در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود در قبال آموزش و پرورش، قدم های بلندی برداشته است.

اقدامات‌ متنوع مجتمع مس سونگون در حمایت از دانش آموزان ورزقانی

به گزارش روابط عمومی مجتمع مس سونگون، یوسف قلی‌پور مدیر آموزش و پرورش ورزقان در این خصوص گفت: مشارکت نهادهای مردمی و غیر مردمی دولتی یکی از اولویت های آموزش و پرورش در سند تحول بنیاد آموزش و پرورش است که به حول قوه ی الهی در سطح منطقه ورزقان با وجود نعمت خدادادی مس و مدیران فعال در این صنعت، قدم های خوب و اساسی در این حوزه برداشته شده است طوریکه در مهرماه سالجاری با توجه به تفاهمی که بین مسئولین ارشد منطقه و مدیر مجتمع مس سونگون صورت گرفت، مجتمع مس سونگون پشتیبانی های خوبی را از مدارس شبانه روزی عمل آوردند که یکی از این پشتیبانی ها در زمینه کمک های غذایی و بهداشتی نظیر برنج، گوشت و .. به مدارس شبانه روزی بود.

قلی پور با بیان اینکه کمک های مجتمع مس سونگون محدود به مواد غذایی نبوده، تصریح کرد: مجتمع مس سونگون در جهت تعمیر و تجهیز مدارس منطقه نیز قدم های مثبتی را برداشته و طی تفاهم نامه ای که بین مسئولین ارشد منطقه با این مجتمع عقد شد مقرر گردیده مجتمع مس سونگون با مشارکت شرکت های پیمانکاری هیجده مدرسه منطقه را به صورت اساسی در تمام زیرساخت ها اعم از رنگ آمیزی، تامین گرمایش و تجهیزات، ایزوگام مدارس، حصار کشی و آسفالت محوطه تعمیر کند که در این خصوص کارهای عمرانی دوازده مدرسه از این هیجده مورد شروع شده و در حال اجرا است.

مدیر آموزش و پرورش ورزقان خاطرنشان کرد: در دیگر زمینه هایی که مجتمع مس سونگون در کنار آموزش و پرورش ورزقان بوده حوزه حمل و نقل است که این مجتمع در تامین خودرو برای اردوهای دانش آموزی، تامین سرویس ایاب ذهاب دانش آموزان روستاهای صعب العبور در مواقع بحرانی و حمل و انتقال وسایل و تجهیزات این اداره ایفای نقش کرده است.

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها