حمایت بانک گردشگری از همه اقشار جامعه

به گزارش پول نیوز، گردشگری؛ از حوزه‌های مهم ایران است که می‌تواند درآمدزایی بالایی برای کشور داشته باشد و سهم زیادی از تامین بودجه کشور را به خود اختصاص دهد؛ اما متاسفانه این حوزه چندان مورد توجه قرار نگرفته است و سال‌های سال است که که گردشگری از نظر مسئولان مغفول مانده است.

حمایت بانک گردشگری از همه اقشار جامعه

 

بانک گردشگری نهادی مالی است که هدف آن ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات پولی و مالی کشور، به حداکثر رساندن منافع پایدار و بلندمدت برای سهام‌داران خود از طریق ارایه خدمات نوین اعتباری و مالی در سراسر کشور و در آینده، در خارج از کشور است.

این بانک با تاکید بر صنعت گردشگری و در صرف منابع به‌ صورت تخصصی، با تکیه بر حوزه گسترده صنعت گردشگری عمل خواهد کرد و در پی آن است که سهم قابل‌ملاحظه‌ای از فعالیت‌های اعتباری و مالی در ایران را از طریق رقابت سالم با سایر بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دولتی و خصوصی کشور، کاهش هزینه‌ها و ارایه محصولات و خدمات مالی و اعتباری جدید کسب کند.

هدف بانک گردشگری تبدیل‌شدن به موقعیت رهبری در بازار، از طریق عرضه محصولات نوین مالی و اعتباری‌ است که دارای کیفیت مطلوب و قیمت‌گذاری مناسب باشند.

این بانک تا به امروز خدمات زیادی را برای بهبود وضعیت گردشگری کشور ارائه کرده است و توانسته بخش زیادی از این حوزه را متحول کند.

اهمیت دادن به فرهنگ گردشگری و مشارکت در توسعه این صنعت از اولویت های کاری این بانک محسوب و برای این کار، بهترین استانداردها و فناوری‌های پیشرفته به کار گرفته می‌شود تا با ارائه بهترین خدمات، محصولات و راه حل های نوآورانه گردشگری در رشد و توسعه اقتصاد ملی و ارتقای رفاه جامعه نقشی سازنده ایفاء شود.

بانک گردشگری در سه حوزه فناوری، مدیریت و تاًمین سرمایه، همکاری با مؤسسات مالی خارجی را نیز دنبال می‌کند. با این حال در شرایط جاری کشور، دو شاخص فناوری و مدیریت مهم‌تر از از تأمین منابع مالی از خارج کشور است.

در صنعت بانکداری، تمامی بانک‌ها ناگزیرند تا بر مشتریان هدف خود تمرکز یابند.بانک گردشگری نیز برای کسب کامل رضایت‌مندی و حفظ مشتریان محترم، ارتقای پایدار سطح خدمات و کیفیت محصولات خود را از اهم اهداف خود می داند.

همچنین بخوانید  کارتخوان بانک گردشگری پاسخگوی نیاز هر فرد و هر نیاز

بانک گردشگری علاوه بر حوزه گردشگری خدمات زیادی را به اقشار مختلف جامعه ارائه کرده است و تا به امروز توانسته با تسهیلات و خدمات خود بار مهمی را از دوش مردم بردارد.

بانک گردشگری در زمینه قرض الحسنه نیز  اقدامات چشمگیری داشته است. بانک گردشگری جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز را در دستور کار قرار داده تا از این اقدام مشتریان تقدیر کند. بانک گردشگری به تشریح هدف از برگزاری جشنواره پرداخت و اعلام کرد که این بانک در راستای اهداف و سیاست‌های کلان خود مبنی بر اشاعه و ترویج سنت نیکو و پسندیده قرض‌الحسنه و ایجاد بستر و زمینه‌ای مساعد برای مشارکت عموم هموطنان در این امر خیر و معنوی، نسبت به برگزاری جشنواره‌های قرعه‌کشی حساب‌های سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی در این بانک اقدام کرده است.

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها