به مناسبت سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در کشور صورت گرفت؛

تقدیر مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان از امام جمعه شهرستان ورزقان

به مناسبت سالگرد اقامه اولین نماز جمعه در کشور، از حجت‌الاسلام‌والمسلمین الاسلام علیرضا فضلی، توسط شرکت مس سونگون آذربایجان تقدیر شد.

تقدیر مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان از امام جمعه شهرستان ورزقان

به گزارش روابط عمومی شرکت مس سونگون آذربایجان، محمد جعفر عظمایی در بین الصلاتین نماز جمعه ۵ مرداد به مناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران با اهدای لوح سپاسی از زحمات و تلاش های دلسوزانه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا فضلی در سنگر سیاسی، عبادی و اجتماعی نمازجمعه و پیگیری خواسته های مردم و مشکلات شهرستان ورزقان و الخصوص شرکت مس سونگون آذربایجان تقدیر و تشکر نمود.

در بخشی از لوح اهدا شده به امام جمعه ورزقان آمده است؛

آنچه که مسلم است نماز عبادی سیاسی جمعه از تاکیدات اهل بیت (ع)، امام راحل و مقام معظم رهبری و از برکات انقلاب اسلامی بوده و بر همه آشکار است که این تفکر از مستحکم ترین سنگرها در برابر توطئه دشمنان است.

بدینوسیله ضمن تقدیر از خدمات حضرتعالی و همکاران محترم در ستاد نماز جمعه شهرستان، خاصه از خدمات شایان، تعامل دلسوزانه و اظهار نظرات اندیشمندانه آن بزرگوار در حل مسائل و مشکلات مردم شریف منطقه ورزقان و خاروانا تشکر می نماییم .

همچنین پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران که موجب حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترویج و توسعه آن در قالب اسلام ناب محمدی (س) گردید را به محضر ارزشمند تان صمیمانه تبریک عرض نموده و سلامتی و توفیقات روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها