طرح جهادی شرکت مس در ورزقان؛

خدمات رایگان دندانپزشکی برای کودکان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)

مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان گفت: در راستای وظایف اجتماعی شرکت مس آذربایجان، طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان برای سنین ۶ الی ۱۰ سال به همت این شرکت در ورزقان برگزار می شود.

خدمات رایگان دندانپزشکی برای کودکان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)

به گزارش روابط عمومی شرکت مس سونگون آذربایجان، محمدجعفر عظمایی با اشاره به اینکه این طرح دومین مرحله از اردوی جهادی شرکت ملی مس در سال جاری است، خاطرنشان کرد: طرح پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با حمایت و پشتیبانی شرکت ملی صنایع مس ایران و مس سونگون و با همکاری گروه جهادی ثارالله بسیج شرکت مس در شهرستان ورزقان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این طرح ۱۵ پزشک، ۱۵ دستیار متخصص و آموزش دیده، با پیشرفته ترین دستگاه های دندان پزشکی از روز پنجشنبه ۴ مردادماه به مدت ۲ روز در مدرسه الزهرای شهر ورزقان ارائه خدمت خواهند کرد.

عظمایی با بیان اینکه مس سونگون همواره و با افتخار در کنار مردم منطقه است، افزود: در طرح مذکور به بیش از ۲۷۰ نفر از کودکان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه ورزقان و خاروانا خدمات دندانپزشکی ارائه خواهد شد و سعی و پیگیری خواهیم کرد با افزایش امکانات، این طرح را بصورت مستمر در سطح منطقه انجام دهیم.

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها