مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خبر داد؛

ارائه بیش‌ از 1300 خدمت درمانی به اهالی صفائیه رفسنجان

مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: در اردوی جهادی‌ درمانی مجتمع مس سرچشمه در شهر صفائیه رفسنجان بیش‌از 1300 خدمات پزشکی و درمانی ارائه شد.

ارائه بیش‌ از 1300 خدمت درمانی به اهالی صفائیه رفسنجان

به ‌‌گزارش مس پرس، دکتر مجید سعدلو با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح جهادی ‌درمانی «شهدای صفائیه» به همت گروه جهادی شهدای صنعت مس، امور بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه، دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، گروه جهادی شهید ثقفی و بسیج جامعه پزشکی رفسنجان برگزار شد.

وی افزود: در این اردوی درمانی پزشکان عمومی و متخصص داخلی، مامایی و دندانپزشکان حضور داشته و به مردم خدمات درمانی ارائه کردند.

مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با‌ اشاره خدمات ارائه‌شده در این اردوی جهادی ‌درمانی تصریح کرد: 110 نفر از خدمات متخصص داخلی، 66 نفر از خدمات فوق تخصص روماتولوژی، 98 نفر از خدمات متخصص زنان و زایمان، 156 نفر از خدمات متخصص چشم پزشکی، 70 نفر از خدمات پزشک عمومی، 98 نفر از خدمات مامایی، 156 نفر از خدمات اپتومتریست، 54 نفر از خدمات سونوگرافی، 72 نفر از خدمات پایش فشار خون، 6 نفر از خدمات نوار قلب و تزریقات و 12 نفر از خدمات هوم‌ویزیت بهره بردند.

سعدلو به خدمات دندانپزشکی ارائه شده در این اردوی جهادی نیز اشاره و تصریح کرد: 221 نفر از خدمات معاینه، 95 نفر از خدمات ترمیم، 64 نفر از خدمات کشیدن، 8 نفر از خدمات اندو و 41 نفر از خدمات رادیوگرافی بهره‌مند شدند.

مدیر بهداشت و درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با بیان این‌که تمام داروهای توزیع شده در این اردوی‌ جهادی‌درمانی رایگان بوده است، تصریح کرد: : در این اردوی جهادی‌درمانی در مجموع 1327 خدمت به 787 نفر از اهالی بخش فردوس شهر صفائیه نوق ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها