جزئیاتی تکان دهنده از قتل دکتر ضیایی و همسرش

متهمان قتل پیچیده دکتر ضیایی و همسرش در دادگاه چه گفتند؟

جزئیاتی تکان دهنده از قتل دکتر ضیایی و همسرش

پرونده قتل هولناک دکتر ضیایی و همسرش در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

متهم ردیف اول، در جایگاه قرار گرفت. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: من به دستور سروش این کار را کردم. سروش به من گفت دکتر ضیایی و همسرش به او بدهکار هستند و پولش را نمی‌دهند. او دو اسلحه آورد و گفت باید این دو نفر را بکشیم. او به من دو قرص داد و بلافاصله بعد هم قهوه داد.

بعد از خوردن آنها طوری شدم که اختیارم دست خودم نبود. سروش به من گفت شلیک کن و من هم این کار را کردم. از فاصله دو، سه متری شلیک کردم. وقتی دکتر ضیایی و همسرش فوت کردند حال همه ما بد بود.

یکی دو ساعتی در حال خودمان نبودیم. بعد که به حالت عادی برگشتیم سروش دو کیسه آورد تا اجساد را داخل آن بگذارد و به چاهی بیندازد اما من قبول نکردم و گفتم بگذار اجساد را جایی رها کنیم.

بعد سروش در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من ملکی از دکتر ضیایی گرفته بودم. ملک را ۱۷۰ میلیارد خریده بودم. بعد جمعه سیاه آمد و دلار از ۳۴ هزار تومان به ۴۴ هزار تومان رسید. قیمت ملک ۴۰۰ میلیارد شد. دکتر ضیایی دو ملک دیگر هم فروخته بود که آنها را هم پس گرفت.

می‌گفت می‌خواهم همه چیز را جمع کنم و پیش بچه‌هایم در آمریکا بروم. با احمد و پسرش سر گواهی‌نامه جعلی آشنا شدم.

آنها در اینستاگرام کار گواهی‌نامه جعلی می‌کردند و بعد که فهمیدند من با دکتر ضیایی سر ملک مشکل پیدا کردم با من برای حل مشکل آمدند.

آنها فکر می‌کردند قرار است دکتر ضیایی چند میلیارد با خودش بیاورد و معامله را باطل کند، به همین دلیل او را کشتند تا پول‌ها را بردارند./اعتمادآنلاین

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها