جشنواره قرض‌الحسنه بانک گردشگری: سیاحت سودمند در سرزمین توبانک

جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک گردشگری، بیانگر تعهد بانک به مسئولیت‌های اجتماعی و اقتصادی است تا ضمن ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، نهال امید و پاداش نیکوکاری را به‌ویژه در بین اقشار کم‌برخوردار بارور کند. از این‌رو، سیاحت سودمند در سرزمین توبانک، هم فال است، هم تماشا، هم نیکی.

جشنواره قرض‌الحسنه بانک گردشگری: سیاحت سودمند در سرزمین توبانک

در دنیای امروز که نظام‌های مالی و بانکی، به سرعت در حال تغییر و تحول هستند، بانک‌ها فراتر از نهادهای اقتصادی، به عنوان پرچمداران فرهنگ‌های اجتماعی مثبت نیز ایفای نقش می‌کنند. برخی از این موسسات مالی، یک بازیگر مهم در سریال بهبود کیفیت زندگی اقتصادی و ترویج فرهنگ‌های ارزشمند مانند سنت قرض‌الحسنه هستند.

در همین راستا، بانک گردشگری، با درک عمیق ارزش‌ها و نیازها، از طریق برگزاری جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی، با ویژگی‌های متمایز و جذاب، الهام‌بخش تغییرات مثبت در بین مشتریان، بانک و فرهنگ جامعه است.

 

بانک گردشگری به منظور ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و تشویق مردم به مشارکت در این زمینه، مدت‌هاست اقدام به برگزاری جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز کرده است. این جشنواره که تا 31 شهریورماه 1403 ادامه دارد، فرصت مناسبی برای مشتریان بانک است تا با افتتاح حساب قرض‌الحسنه، به صورت حضوری یا بدون مراجعه فیزیکی و از طریق اپلیکیشن «توبانک» (TOBANK)، ضمن کسب سود سپرده، در قرعه‌کشی‌های متعدد و جذاب جشنواره شرکت کرده و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

 

جذاب و هوشمندانه

این جشنواره به دلیل ویژگی‌های خاص آن، گزینه‌ جذابی برای مشتریان است و مزیت‌های ویژه‌ای را داراست. مشارکت دو برابری سپرده‌ها در اپلیکیشن توبانک متعلق به بانک گردشگری از این جمله است؛ بدین معنا که در این جشنواره، امتیاز سپرده‌های قرض‌الحسنه افتتاح‌شده در توبانک، دو برابر سپرده‌های شعبه، محاسبه می‌شود.

 

اهمیت افتتاح سپرده‌ها از طریق توبانک، یک اقدام هوشمندانه است. این اپلیکیشن، از نگاه بانک گردشگری، شعبه «واقعا مجازی» بانک محسوب می‌شود و مشتریان، با نصب آن روی تلفن همراه، از مراجعه حضوری به بانک، بی‌نیاز می‌شوند، زیرا تمام امور بانکی مانند افتتاح حساب، دریافت وام و کارت بانک، کارت هدیه و... به صورت آنلاین انجام می‌شود.

 

در واقع، بانک گردشگری با این اقدام، علاوه بر جذب مشتریان، آنها را به سمت افزایش سپرده‌ها و مانور روی نصب اپلیکیشن توبانک سوق می‌دهد و در مسیر توسعه بانکداری مجازی که نمادی از پیشروی به سوی بانکداری دیجیتال است، اهتمام می‌ورزد. این موضوع، از نظر رواج خدمات آنلاین و فرهنگ‌سازی در حوزه بانکداری بدون شعبه، بسیار ارزشمند است.

 

همچنین جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز ریالی، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه منجر به کسب سود بیشتر برای بانک می‌شود، بدون اینکه وقت و انرژی متصدیان بانک، صرف وقت زیاد و هزینه‌های گزاف ناشی از مراجعه حضوری برای اقدامات روزمره‌ و روتین شود که اساسا به صورت آنلاین امکان‌پذیر است.

 

نکته قابل توجه دیگر صدور کارت رایگان برای حساب‌های قرض‌الحسنه در جشنواره و ارسال رایگان آن به منزل مشتریان است. این مزیت، ضمن ایجاد حس مثبت برای افتتاح‌کنندگان حساب، یک تجربه دلپذیر را در ذهن مشتریان ثبت می‌کند؛ تجربه‌ای که به ایجاد تصویر خوشایند از بانک گردشگری منجر می‌شود.

 

جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری که با استقبال مردم مواجه شده، نتایج و تاثیرات ارزشمندی را به همراه داشته است. این جشنواره، علاوه بر افزایش تعداد حساب‌های قرض‌الحسنه و موجودی این حساب‌ها در بانک، سبب افزایش آگاهی عمومی مردم نسبت به فرهنگ قرض‌الحسنه و مزایای آن شده و به تشویق شهروندان برای مشارکت در امور خیرخواهانه کمک می‌کند.

 

علاوه بر این، حضور فعال بانک گردشگری در رسانه‌ها و تبلیغات گسترده این جشنواره، به افزایش آگاهی عمومی نسبت به فرهنگ قرض‌الحسنه کمک کرده است. علاوه بر اینها، جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه در ارتقای سطح رضایت مشتریان و افزایش اعتماد آنها به بانک گردشگری سهم ویژه‌ای دارد.

 

انتظار می‌رود برگزاری جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه، تاثیرات مثبت دیگری نیز داشته باشد. از یک‌سو، افزایش تعداد این نوع حساب‌ها به افزایش منابع مالی بانک و تقویت توان مالی آن منجر می‌شود و از سوی دیگر، ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و تشویق مردم به مشارکت در امور خیریه، به بهبود وضعیت معیشتی افراد نیازمند کمک می‌کند.

 

دریچه‌های اقتصادی و اجتماعی

نتایج برگزاری این جشنواره را می‌توان از دریچه اقتصادی و اجتماعی بررسی کرد:

الف- از دیدگاه اقتصادی، جذب منابع از طریق حساب‌های قرض‌الحسنه به افزایش سرمایه‌گذاری‌های بانک گردشگری در پروژه‌های مختلف منجر می‌شود. این منابع به دلیل ماهیت بدون بهره، هزینه‌های کمتری برای بانک دارند و به عنوان منبع ارزان و پایدار برای سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت، قابل استفاده هستند.

 

ب- از دیدگاه اجتماعی، با ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، افراد بیشتری به فکر کمک به نیازمندان می‌افتند و این موضوع بر کاهش فقر و نابرابری‌ اجتماعی تاثیر بسزایی دارد. ضمنا ایجاد بستر مناسب برای مشارکت عمومی در امور خیریه، احساس همبستگی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی را در بین مردم تقویت می‌کند.

 

جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک گردشگری، بیانگر تعهد بانک به مسئولیت‌های اجتماعی و اقتصادی است تا ضمن ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه، نهال امید و پاداش نیکوکاری را به‌ویژه در بین اقشار کم‌برخوردار بارور کند. از این‌رو، سیاحت سودمند در سرزمین توبانک، هم فال است، هم تماشا، هم نیکی. آیا جای پرسش دیگری باقی است؟!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها