سرپرست معاونت امور شعب و امور بازاریابی بانک گردشگری منصوب شد

با صدور حکمی از سوی محمدرضا فهمی مدیرعامل بانک گردشگری، محمدرضا برهانی به عنوان سرپرست معاونت امور شعب و بازاریابی این بانک منصوب شد.

سرپرست معاونت امور شعب و امور بازاریابی بانک گردشگری منصوب شد

به گزارش خبرفوری، محمدرضا برهانی دانش‌آموخته مهندسی صنایع از دانشگاه تربیت مدرس است و هم‌اکنون در مرحله دفاع از رساله دکتری در این دانشگاه قرار دارد. 

برهانی در مباحث مربوط به اقتصاد کلان، سیاست پولی و تئوری بازی‌ها (روشی که می‌توان بر مبنای آن سیاست پولی را تحلیل کرد و بر این اساس برنامه‌ریزی انجام داد) دارای پژوهش و تالیف است و هم‌اکنون درباره رقابت بین بانک‌ها و شناخت این رقابت با استفاده از تئوری بازی‌ها و کاربرد آن در تعیین سیاست‌های پولی بانک مرکزی پژوهش می‌کند. 

معاون امور شعب و بازاریابی بانک گردشگری مقالات مختلفی در حوزه‌های مختلف مانند گزینش نرم‌افزارهای بانکی به عنوان مقاله برگزیده موسسه علوم بانکی و همایش بانکداری اسلامی، مدیریت دانش، تحلیل مناقشات صنعت بانکداری با استفاده از تئوری گراف و نظریه بازی‌ها را تالیف کرده است.

بر اساس این گزارش، برهانی پیش از این به عنوان مدیر شعبه، مدیر منطقه غرب تهران و مدیر استان‌ها و رئیس اداره سازمان بهبود و روش‌ها بانک گردشگری فعالیت فعالیت داشته است.

گفتنی است، برهانی به رویکرد مبتنی بر فروش معتقد است و تاکید دارد شبکه فروش باید تقویت شود و از طریق تنظیم انگیزه‌ها فرایند رسیدن به اهداف بانک انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها