دکتر محمدجعفر ایرانی: رای مردم به سعی مسعود

ایرانی گفت: رای مردم به دکتر مسعود پزشکیان، رفتاری مبتنی بر انتخابگری، امیدواری، اصلاحگری، تغییر رویکرد و خواستنی برای ایران بود

دکتر محمدجعفر ایرانی: رای مردم به سعی مسعود

 

محمدجعفرایرانی عضوهیات مدیره بانک‌توسعه تعاون با تبریک به حضورپررنگ و مصمم مردم در انتخابی متفاوت را نیاز امروز داخل وخارج کشور دانسته و می افزاید:

جمهوری اسلامی با پشتوانه عظیم مردم، از بحران‌های متفاوتی گذشته و تا این مردم دغدغه مند و کنشگر هستند، این نظام مستحکم و مقتدرتر خواهد شد.

این حقوقدان گفت: بنظرم بااین تعریف مردم حق رای خود را بنوعی تکلیف ملی ومیهنی می دانند و بااعمال این حق دولتمردان را مکلف به خدمت وپاسخگویی می کنند.

ایرانی افزود: رای مردم به دکتر مسعود پزشکیان، رفتاری مبتنی بر انتخابگری، امیدواری، اصلاحگری، تغییر رویکرد و خواستنی برای ایران بود.

وی درپایان افزود: این انتخابات ‌پیروزی آغاز راه است؛ راهی پرتلاطم با میلیون‌ها ایرانی همراه، دلسوز، فهیم والبته ناظر بر عملکرد دولت.

حرکت در مسیر مردم و آنچه دکتر پزشکیان باصداقت وشفافیت خود را در صف مردم معرفی می کرد کفایت می کند.

اینجانب ضمن تبریک به ملت بزرگ ایران و رهبری فرزانه انقلاب شکوهمند اسلامی از حضور کنشگرانه‌ی آحاد مختلف مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب باسوادترین رییس جمهوردنیا را تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال نظر

  • همکار

    چه آدم دو روی نون به نرخ روز خوری هستی تو جعفر!
    پس تو ستاد تعاون و توسعه جلیلی چی کار میکردی

  • علی شفیع خانی

    سلام.ضمن تبریک به دکتر پزشکیان رییس جمهوری منتخب ایران اسلامی، آرزوی توفیق خدمت برای ایشان را داریم.

  • حیدر

    مثل خودت عالی بود دلاور

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها