طرح جهادی پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان در ورزقان برگزار شد

به همت گروه جهادی درمانی ثارالله(ع) شرکت ملی صنایع مس ایران و با همکاری شرکت مس سونگون آذربایجان، طرح جهادی پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان برای کودکان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ورزقان برگزار شد.

طرح جهادی پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان در ورزقان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت مس سونگون آذربایجان، مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان در جریان بازدید از روند خدمت رسانی در این طرح، گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و توجه به سلامت آحاد مردم طرح جهادی پیشگیری از پوسیدگی دندان کودکان را در کل استان آذربایجان‌شرقی در دستور کار قرار دارد.

محمد جعفر عظمایی گفت: در تصمیم داریم در مرحله اول این طرح به کودکان ۶ تا ۱۲ سال مشمول کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌شرقی که دارای پوسیدگی دندان و یا کارهای جزئی دندان دارند ارائه خدمت کنیم.

وی تصریح کرد: انشالله در مراحل بعدی با بهره گیری از تجربیات این طرح بتوانیم ضمن افزایش دامنه خدمات دندانپزشکی در رده های سنی مختلف، در سایر خدمات پزشکی نظیر بیماری های زنان و زایمان، چشم و ... نیز بتوانیم در منطقه محروم ورزقان خدمت ارائه دهیم.

عظمایی با بیان اینکه محدوده جغرافیایی خدمات محدود به شهر ورزقان نخواهد بود، اضافه کرد: طبق هماهنگی که انجام شده و گروه جهادی درمانی ثارالله (ع) برنامه ریزی کرده این خدمات معطوف به سراسر استان است که طبق برنامه زمانبندی انشالله در تمامی شهرستان های استان مستقر خواهند شد و با روال مشابه و با هماهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) هر شهرستان بتوانند جامعه هدف را شناسایی کرده و خدمات لازم پزشکی را ارائه بدهند.

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها