مجاهدان روز شنبه یا یاران وفادار؛کدامیک همراه پزشکیان بودند؟

در آن شب به یاد ماندنی خبری از مجاهدان روز شنبه و سهم‌خواهان نبود،چرا که آنان اساسا شانسی برای پیروزی دکتر پزشکیان قائل نبوده و این تلاش‌ها را بیهوده می‌دانستند!

مجاهدان روز شنبه یا یاران وفادار؛کدامیک همراه پزشکیان بودند؟

امیررضا نظری؛عضو شورای سیاستگذاری ستاد مسعود پزشکیان

به خاطر دارم دوشنبه هفتم خرداد بود که توسط جناب آقای نورالدین آهی به جلسه‌ای دعوت شدم برای تشکیل ستاد مرکزی دکتر پزشکیان. 

یک هفته از درگذشت رئیس جمهور فقید می‌گذشت،تمام جامعه در بهت و تعجب به سر می‌بردند و در اردوگاه اصلاحات نیز تا جایی که می‌دانم کمتر کسی امیدوار بود. بخش عمده مهمانان توسط آقای ناصر نصیری که از یاران دیرینه دکتر و امسال رئیس کمیته نمایندگان ادوار ستادهایمان بودند دعوت شده بودند.  

با تلاش‌های آقای نصیری جلسات شورای سیاستگذاری ستاد  به شکل مرتب و منظمی بنیان نهاده شد.

آن روزها در شرایطی که جامعه در ناامیدی به سر می‌برد،همه با هم متحد شدیم تا برای نجات ایران از تحریم و تورم و تنگ‌نظری،به میدان بیاییم. 

در آن شب به یاد ماندنی خبری از مجاهدان روز شنبه و سهم‌خواهان نبود،چرا که بسیاری از آنان که از قضا چهره‌های سرشناسی نیز بودند،اساسا شانسی برای پیروزی دکتر پزشکیان قائل نبوده و این تلاش‌ها را بیهوده می‌دانستند! اما ایثارگرانی چون ناصر نصیری با خلوص و عشقی زائدالوصف جلسات را مدبرانه اداره کردند.

نشست های اعضای حلقه اولیه ستاد در ستاد سعادت آباد ادامه داشت،پس از ثبت نام دکتر پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری نیز مجددا جمع شدیم تا سرانجام روز موعود فرا رسید؛با اعلام تایید صلاحیت دکتر پزشکیان،آقای ناصر نصیری با دست خالی و در شرایطی که باز هم کسی شانسی برای پیروزی اردوگاه ما قائل نبود،ستاد و کمیته نمایندگان ادوار را ساماندهی کرد تا در رقابتی سخت و البته نابرابر به تقابل با رقبای قدرتمند بپردازیم. به عنوان کسی که از همان شب اول تا شنبه ۱۶ تیرماه یعنی از ستاد مرکزی تا نشست حرم امام(ره) همراه این مجموعه بوده‌ام شهادت می‌دهم حلقه اول اطرافیان رئیس جمهور محبوب،افرادی مخلص و توانمند و صد البته بی‌توقع مانند خواهرزاده پرتلاش و خستگی ناپذیر آقای نصیری هستند که جز سرافرازی دکتر پزشکیان در انتخابات و سربلندی کشور در این برهه حساس دغدغه دیگری نداشتند.

از اقدامات درخشان نصیری می توان به حمایت بیش از۶۰۰ نماینده ادوار از گرایش های مختلف سیاسی کشور اشاره نمود.

اکنون که رفته رفته ترکیب دولت چهاردهم مشخص می گردد در یافته‌ایم که ایثار گران واقعی ستاد مانند ناصر نصیری سرشان بی کلاه مانده است.

پر واضح است که نصیری می تواند یک مهره کارآمد در معاونت پارلمانی رییس جمهور باشد.

 

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها