تحریم انتخابات راهگشا نیست

براندازان خارج‌نشین مایلند دولتی افراطی در ایران سر کار بیاید تا آنان های و هوی بیشتری کنند و فاند بیشتری از دولت‌های متبوعشان به جیب خود سرازیر کنند. نباید گول این لاشخورهای سیاسی را خورد.

تحریم انتخابات راهگشا نیست

باید مانع قدرت گرفتن اقلیت تندرو شویم

 

آزاده کیان روزنامه‌نگار 

دوستان عزیز،
تا زمان انتخابات زمان زیادی باقی نمانده و کشتی کشور در این دریای طوفانی بدون ناخدا به هرسویی کشیده می‌شود.

شورای نگهبان با رد صلاحیت‌های گسترده، بسیاری از افراد لایق را از شرکت در رقابت‌ها محروم کرده و مردم، زخم خورده و غمگینند.

در این شرایط خطیر به نظر من قهر کردن و تحریم انتخابات راهگشا نیست. در انتخابات سه سال پیش قهر با صندوق رای سبب روی کار آمدن دولت مرحوم رئیسی شد که طی سه سال کشور به قهقرا رفت. ما باید از تاریخ درس گرفته و اشتباهات خود را تکرار نکنیم. بیایید در این انتخابات پیش رو دست در دست هم پای صندوق‌های رأی حضور یابیم و مانع قدرت گرفتن اقلیت تندرو شویم.

با رأی به دکتر پزشکیان راه را برای اصلاحات هموار کنیم و از فشار بر مردم بکاهیم. اینکه فرق نمی‌کند که چه کسی رئیس جمهور باشد، کذب محض است. این تبلیغات براندازان خارج نشین و رسانه‌هایشان است. آن‌ها ترجیح می‌دهند که حتی دولتی افراطی در ایران سر کار بیاید تا آنان های و هوی بیشتری کنند و فاند بیشتری از دولت‌های متبوعشان به جیب خود سرازیر کنند. نباید گول این لاشخورهای سیاسی را خورد.

ما دوران‌های مختلف رئیس جمهورهای گوناگون را دیده‌ایم و بخوبی واقفیم که چقدر فرق می‌کند که چه کسی رئیس جمهور است. دوستان ایران امروزه بیشتر از هر زمان دیگر نیازمند یاری فرزندانش است. مام میهن را تنها نگذارید.
 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها