جلیلی از پشتوانۀ ۱۴ میلیون رأی برای خود سخن گفت!

زیدآبادی: آقای جلیلی از کدام پشتوانه مردمی حرف می‌زنید؟

جلیلی از پشتوانۀ ۱۴ میلیون رأی برای خود سخن گفت!

احمد زیدآبادی فعال سیاسی اصلاح طلب در کانال تلگرامی خود نوشت: سعید جلیلی از پشتوانۀ ۱۴ میلیون رأی برای خود سخن گفته است.

یکی از استان‌هایی که اکثریت آراء مردمِ آن نصیب آقای جلیلی شد، استان کرمان بود. در بارۀ نوع جمع‌آوری این آراء گزارش‌ها و حرف و حدیث‌هایی مطرح شده است که از آن می‌گذرم. اما برای آنکه در مورد گرایش واقعی مردم ایران امر بر آقای جلیلی خیلی مشتبه نشود، فقط همین را بگویم که او اگر از ۷۷۰ هزار نفری که در استان کرمان به او رأی دادند توانست فقط صدهزار نفر از آن‌ها را در جهت حمایت از خود در یک استادیوم جمع کند، آنگاه حق با اوست.

 بر خلافِ اصلاح‌طلب‌ها و اعتدالی‌ها و برخی دیگر از گرایش‌های سیاسی که امکان هیچ نوع فراخوان جمعی برای حمایت مردم از خود ندارند، آقای جلیلی و تیمش که برای انجام چنین کاری مانعی پیش روی خود ندارند.

جلیلی بعد از فرار از مناظره با زنگنه درخصوص پرونده کرسنت، از پشتوانه ۱۴ میلیونی مردمی که به او رأی دادند حرف زده است.

منبع: عصر ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    چرا زنگنه با زاکانی مناظره نمی کند و طفره می رود مثل اینکه شما اینقدر از واقعیت گریزان هستید که حتی ۱۴ میلیون رای هم نمی بینید شما کارتان کتمان کردن حقیقت است نه تا این حد که آفتاب را ه پنهان کنید اگر نمی توانید تا ابد زیر ابر پنهان نمایید بهتر است حق را بپذیرید هر چند تا بحال هم تنها گفته های خودتان برای تان ملاک بوده است میل غرب که فقط خواست خودش تحمیل می کند وفقط منطق دیکتاتوری برای شما قابل قبول است که یک طرفه دستور دهید و دیگران اطاعت کنند

  • فرهنگی

    فقط خواص به تو رای دادند ولی عوام به پزشکیان. ای دادن

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها