عطر اورجینال از کجا بخریم؟

عطرهای متنوعی در سایت های مختلف با قیمت های کم و زیاد وجود دارند که هر کدام از آن ها دارای رایحه ی بسیار خوش و یا رایحه ای باکیفیت پایین هستند.

عطر اورجینال از کجا بخریم؟

خرید عطرهای فیک و غیر اورجینال می تواند ضررهای مختلفی به بدن شما وارد کرده و سلامتی شما را در خطر بیندازد. حال برای خریدی مطمئن و مناسب از چه سایتی می توان عطر اورجینال را خریداری کرد؟ چرا باید عطر اورجینال خریداری کنیم؟ یک عطر اورجینال چه ویژگی هایی را شامل می شود؟

چگونه عطر اورجینال را از فیک تشخیص دهیم؟

امروزه عطرهای مختلفی توسط سازنده ها و شرکت های موردنظر در این حیطه ساخته می شوند. عطرهایی که نشانگر احساسات، خصوصیات و روحیات مختلف افراد است که می تواند توسط سازنده در یک عطر تعریف شود. تعریف این خصوصیات در یک عطر کاری هنرمندانه و منحصربه فرد است که بسیار احترام برانگیز است. از طرفی در کنار ساخت عطرهای اورجینال دسته ای از عطرها نیز وجود دارند که مواد سازنده آن غیراستاندارد بوده و به اصطلاح به آن ها عطر فیک گفته می شود.

اگر شما در حوزه عطرشناسی اطلاعات و دانش کافی در خصوص تشخیص عطر اورجینال از عطر فیک را نداشته باشید و از طرفی علاقه ای شدید به خرید عطر و استفاده از آن را دارید، بهتر است مقاله چگونه باید یک عطر مناسب و اورجینال را برای خود خریداری کنید؟ را مطالعه کنید. تشخیص عطر فیک از عطر اورجینال کاری بسیار سخت است. البته اگر فردی هستید که در حوزه عطر فعالیت داشته و به قولی عطر شناس باشید می توانید از طریق رنگ و بوی عطر، فیک را از اورجینال تشخیص دهید.

اما به راستی فردی که در این حوزه فعالیت نکرده و فقط به دنبال خرید یک عطر مناسب و با رایحه ی بسیار خاص است، از کجا و از چه طریقی می تواند یک عطر مناسب و اورجینال را خریداری کند؟ در زمینه خرید و فروش عطر سایت های مختلفی در این حوزه وجود دارند که کار آن ها فروش انواع عطر به صورت عمد و یا تکی است. از طرفی اعتمادکردن به این دسته از سایت های فروشگاهی آنلاین می تواند ریسک بالایی داشته باشد.

تصور کنید شما به عنوان یک خریدار عطر، عطری از یک برند را به صورت عمده خریداری کرده و پس از خریداری آنلاین، متوجه می شوید تمامی عطرهایی که به صورت عمده خریداری کرده اید فیک هستند. در این صورت ضرر بسیار زیادی به شما وارد می شود و باعث ایجاد مشکلات دیگری نیز خواهد شد. حال قبل از به وجود آمدن این اتفاق لازم است تا فروشگاهی آنلاین در زمینه فروش انواع عطرهای اورجینال پیدا کنید.

برای خرید عطر اورجینال باید به سراغ چه فروشگاه هایی رفت؟

برای خرید یک عطر اورجینال در ابتدا باید بدانید که کدام عطر موردنظر شما است. یعنی در ابتدا باید عطری را انتخاب کنید که مورد علاقه و سلیقه شما بوده باشد و قبلاً برای یکبار هم شده از آن خریداری و استفاده کرده باشید. اما اگر بدانید عطر شما از چه رایحه هایی تشکیل شده است، می توانید به راحتی و در قسمت توضیحات محصول در یک سایت فروشگاهی ببینید که آیا محصول موردنظر در سایت همان محصول موردنظر شما است. مورد دوم قیمت عطر است؛ توجه داشته باشید که قیمت عطرها می تواند در سایت های متنوع، متفاوت و از کم و یا هزینه ی بالایی برخوردار باشند.

برای اینکه بتوانید یک عطر اورجینال، خاص و باکیفیت مناسب خریداری کنید نیاز است که به سراغ یک فروشگاه آنلاین معتبر بروید. برای این منظور باید فروشگاهی را انتخاب کنید که در صفحه محصولات خود از محصولات مختلفی از عطرها را شامل شود. نکته بعدی در خصوص فروشگاه آنلاین، قدمت فروشگاه است. بی شک اعتمادکردن به فروشگاه های آنلاین تازه تأسیس ریسک پذیر بوده و می تواند خطرناک باشد و نکته آخر؛ با این حساب برای خرید عطر اورجینال باید به سراغ یک فروشگاه آنلاین رفته که در این زمینه تخصص کافی را داشته باشد.


2

چگونه می توان یک عطر اورجینال را از فیک تشخیص داد؟

اولین مسئله برای خرید یک عطر اورجینال این است که به سراغ یک فروشگاه اینترنتی رفته و از جایی مطمئن آن را خریداری کنید؛ اما برای تشخیص عطر اورجینال می توان از طریق چند روش تشخیص داد که یک عطر فیک است یا اورجینال. این روش ها در ادامه آمده است که به آن ها اشاره خواهیم کرد:

نبود اشتباهات نگارشی روی بسته بندی

یکی از راه های ممکن برای تشخیص اصل بودن عطر، نبود اشتباهات رایج نگارشی روی بسته بندی یا شیشه است. این اشتباهات می تواند نشانگر عدم اصل بودن عطر باشد. نکته دیگر در این زمینه این است که عطر اورجینال در زیر شیشه خود شماره عطر داشته و شما با دیدن این عدد و دیگر مسائل خیالتان راحت تر می شود.

وجود برچسب اصالت کالا

هنگام خرید عطر توجه کنید که عطر موردنظر شما برچسب اصالت کالا را داشته باشید. این دسته از محصولات با داشتن این برچسب می توانند اطمینان خاطری برای شما ایجاد کنند. وجود این برچسب نشان می دهد اگر شما از عطر خود ناراضی بودن حتی در صورت شک در اورجینال بودن آن می توانید به مدت زمان مشخص این محصول را مرجوع کنید.

توجه به رنگ عطر

همان طور که در بالا گفتیم یکی از مهم ترین راه هایی که افراد در زمینه ی عطر به آن توجه می کنند رنگ آن است. شرکت های بزرگی که در زمینه تولید عطرها کار می کنند، معمولاً از رنگ های بسیار زیاد در تولید ادکلن های خود استفاده نمی کنند.

توجه به جنس و ساختار مقوای بسته بندی

شرکت های بزرگی که در حوزه تولید انواع عطرها فعالیت می کنند برای بسته بندی خود از انواع مقواهای باکیفیت و مناسب استفاده می کنند تا صدمه ای به شیشه و عطر موردنظر وارد نشود. از این رو برای تشخیص عطرهای فیک از اورجینال می توان به نوع بسته بندی عطرها توجه کرد.

متقارن بودن درب عطر

درب عطر در عطرهای اورجینال متقارن بوده؛ این در حالی است که در برخی موارد شرکت موردنظر طراحی خاص و مدنظر داشته باشد، در این صورت نمی توان گفت عطر موردنظر فیک یا اورجینال است.


3

سخن پایانی

خرید عطر اورجینال نیاز است بادقت انجام شود. امروزه فروشگاه های آنلاین مختلفی در حوزه فروش عطر وجود دارد. برای خرید عطر اورجینال لازم است تا توجهی ویژه به نوع فروشگاه شود. برای خرید عطر به صورت آنلاین از یک فروشگاه باید به چند نکته توجه کرد. اول اینکه باید توجه شود که فروشگاه موردنظر شما ضمانت اصل بودن روی کالا را دارد. دوم اینکه باید از قدمت فروشگاه اینترنتی در حوزه خرید عطر بدانید. همان طور که در بالا گفتیم اگر فروشگاه مدنظر شما تازه تأسیس باشد نمی توان با اطمینان از این فروشگاه خرید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها