جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه رونمایی شد

 

 

cabinet1

جدیدترین مدل‌های کابینت آشپزخانه

یکی از کاربردی ترین و مهم ترین دکوراسیون داخلی منزل کابینت آشپزخانه است. کابینت آشپزخانه نقش مهمی را در دکوراسیون ایفا می کند. اگر به تازگی صاحب خانه شده اید و یا به فکر بازسازی آشپزخانه خود هستید می توانید با خواندن این مقاله جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه را انتخاب کنید. کابینت ها دارای انواع مختلف می باشند که از نظر جنس، طرح و اندازه متفاوت هستند، که می توانید برای انتخاب کابینت مناسب آشپزخانه خود از طراح کابینت حرفه ای مشاوره بگیرید. آشپزخانه محور اصلی خانه است که جلوه و نمای ظاهری آن ، اولویت در دکوراسیون منزل است. بنابراین در انتخاب کابینت که قسمت زیادی از دیوار را در بر میگیرد باید دقت کافی به خرج داد.

چرا کابینت‌ها، مهم‌ترین اجزاء درون آشپزخانه هستند؟

در صنف کابینت سازی شرکت های متعددی وجود دارند که نصب کابینت را به بهترین نحو انجام می دهند اما پیدا کردن این شرکت ها کار آسانی نیست. برای انتخاب کابینت مورد نظر باید بدانید به چه سبک کابینت علاقه مند هستید؟ و ابعاد آشپزخانه شما چقدر است؟ طراحی کابینت آشپزخانه با توجه به ابعاد و سبک دکوراسیون متفاوت است. اگر اجرای کابینت به درستی انجام نشود دکوراسیون منزل دچار ناهماهنگی می شود و نمای بدی را ایجاد می کند. این اجرای اشتباه هزینه و زحماتی که در تولید کابینت صورت گرفته ، هدر خواهد داد. بنابراین نصب و مدل کابینت باید طبق نظر مشتری و مطابق با طراحی دکوراسیون که از قبل اجرا شده انجام شود. برای انتخاب و بهترین اجرای کابینت می توانید به بهترین فروشگاه کابینت آشپزخانه در تهران مراجعه کنید. یکی از موارد مهمی که در اجرا و طراحی آشپزخانه باید به آن توجه کنید مثلث طلایی آشپزخانه یعنی نحوه قرار گیری گاز ، یخچال و سینک ظرفشویی است.

 

cabinet2

جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه

کابینت آشپزخانه با هر متریالی ساخته می شود و می تواند از جنس ام دی اف، هایگلاس ، چوب طبیعی ، پی وی سی، ممبران و پلی گلس و … باشد که همه اینها می توانند به صورت کابینت مدرن طراحی شوند و در دو سبک با دستگیره و بدون دستگیره هستند. در ادامه انواع کابینت را معرفی خواهیم کرد.

کابینت آشپزخانه ممبران

در این نوع کابینت که از ام ادی اف ساخته شده و با روکش پی وی سی است توسط ماشین آلات بسیار پیشرفته به نام cnc حکاکی می شوند. و به صورت یکپارچه با روکش pvc پوشانده می شوند. کابینت ممبران به دلیل روکش pvc ، ضد آب است و آب به درون بافت آن نفوذ نمی کند.

کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت مدرن در میان ایرانیان محبوبیت بسیاری دارد. استفاده از این نوع کابینت به هر فضایی ، سبک مدرن می دهد از ویژگی های بارز این کابینت می توان به سادگی بدنه ، رنگ های براق و ارتفاع بلند درها اشاره کرد. یکی از امتیازات مثبت کابینت مدرن این است که هم در آشپزخانه کوچک و هم در آشپزخانه بزرگ قابل استفاده است. در حالیکه کابینت های کلاسیک فقط در آشپزخانه های با متراژ بالا پیشنهاد می شود.

کابینت آشپزخانه نئو کلاسیک

این نوع کابینت ترکیبی از طرح کلاسیک و مدرن می باشد و در حین سادگی از طراحی ظریف کلاسیک بهره برده است. با استفاده از طراحی نئو کلاسیک می توان دکوراسیون خانه را از حالت ساده به طراحی کلاسیک و گرم تغییر دهید. سبک کابینت نئو کلاسیک یک سبک ترکیبی است که جذابیت خاصی را به خانه می بخشد.

کابینت آشپزخانه هایگلاس

کابینت هایگلاس ساخته شده از ام دی اف خام با روکش پلکسی گلس است. در رده کابینت مدرن قرار می گیرد. کابینت هایگلاس بهترین انتخاب برای آشپرخانه های کوچک و نقلی است. بخصوص اگر رنگ کابینت روشن باشد آشپزخانه را بزرگتر نشان می دهد و فضایی دلباز ایجاد میکند. کابینت هایگلاس به دلیل سطح صاف و صیقلی که دارد به راحتی تمیز می شود اما در مقابل لکه و اثر انگشت را به وضوح نشان می دهد. این نوع کابینت با رنگبندی های متنوع در بازار موجود است و با توجه به دکوراسیون و سلیقه افراد رنگ مورد دلخواه انتخاب می شود. مدل های طرح دار و ساده در رنگبندی مات و براق تنوع زیادی را به وجود آورده است.

کابینت آشپزخانه وکیوم

این کابینت گونه ای از کابینت ممبران است. جنس این کابینت ام دی اف فشرده تحت خلاء است و روکش ضد آب دارد که عمر و دوام آن را بالا می برد. تا مدت زمان طولانی بدون نگرانی نفوذ آب، رطوبت و حرارت می توانید از کابینت وکیوم استفاده کنید. یکی از کابینت های شیک و امروزی است که جذابیت بسیار بیشتری نسبت به کابینت های فلزی دارد و در همان نگاه اول مهمانان را مجذوب خود می کند. این کابینت دارای تنوع رنگ و طرح بسیار زیادی می باشد.

معیارهای مهم در انتخاب بهترین کابینت چیست؟

حتما میدانید که آشپزخانه قلب خانه است. بنابراین انتخاب کابینت آشپزخانه در طراحی خانه نقش مهمی دارد .انتخاب کابینت به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به چند مورد اشاره خواهیم کرد: انتخاب کابینت ساز حرفه ای، توجه به جنس کابینت، انتخاب سبک طراحی کابینت، انتخاب رنگ، انتخاب کابینت متناسب با متراژ آشپزخانه، هماهنگی با نورپردازی آشپزخانه، کاربردی بودن کابینت، قیمت مناسب و … که همه این موارد در انتخاب کابینت مناسب برای آشپزخانه ضروری است.

 

cabinet3

سفارش کابینت آشپزخانه

کابینت ها به طور کلی به سه دسته کابینت کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک تقسیم بندی می شوند. ساده ترین نوع آنها کابینت مدرن می باشد کابینت کلاسیک از نوع مجلل می باشد و کابینت نئو کلاسیک ترکیبی از این دو می باشد. برای انتخاب کابینت، مهمتر از هر چیزی سلیقه فرد است زیرا کابینت ها از نظر طرح و رنگ طبق نظر شخص ساخته می شوند. امروزه کابینت ها فقط برای نگهداری ظرف و ظروف بکار نمی رود بلکه عنصری مهم در دکوراسیون آشپزخانه محسوب می شود. سبک کابینت آشپزخانه باید متناسب با دکوراسیون کلی خانه طراحی و اجرا گردد تا هماهنگی در محیط ایجاد شود.در نظر داشته باشید برای اینکه خیالتان بابت کیفیت کابینت راحت باشد، می توانید واسطه و دلال ها را حذف کنید و مستقیم از تولید کننده کابینت سفارش دهید، که در اینصورت قیمت هم با صرفه تر خواهد شد.

کلام آخر

در این مقاله شما را با جدیدترین مدل های کابینت آشپزخانه آشنا کردیم. باید یادآوری کنیم کابینت ها با تنوع بسیار زیاد در بازار وجود دارند که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. سفارش و خرید کابینت از تصمیمات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی است و باید از لحاظ کاربردی به صورتی باشد که تمام وسایل آشپزخانه را در خود جا دهد و فضای مناسب برای وسایل آشپزخانه داشته باشد. برای انتخاب کابینت مورد نظر خود لازم است که با سبک های متفاوت کابینت آشنایی داشته باشید. در سایت ساختمونا یا sakhtemoona.com می توانید اطلاعات بیشتری راجع به کابینت و دکوراسیون در مورد ساختمان بدست آورید. با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه می توانید کابینت مناسب آشپزخانه خود را انتخاب کنید و از کار کردن در آشپزخانه لذت ببرید.

 

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها