سهم‌خواهی از پزشکیان را تمام کنید/ پزشکیان اعتقاد راسخی به روش‌های علمی و کارشناسی دارد ‌و نه سهم‌خواهی!

نماینده ادوار مجلس گفت: به گروه‌ها، جریانات و جناح‌های سیاسی توصیه می‌کنم در ساختار دولت پزشکیان به دنبال سهم‌خواهی نباشند او اعتقادی به چنین چیزی ندارد و مکانیزمش کاملا علمی و بر پایه شایسته‌سالاری خواهد بود.

سهم‌خواهی از پزشکیان را تمام کنید/ پزشکیان اعتقاد راسخی به روش‌های علمی و کارشناسی دارد ‌و نه سهم‌خواهی!

سید حسین نقوی‌حسینی در گفتگو با خبرفوری اظهار کرد: پزشکیان شخصیتی علمی و آکادمیک است و اعتقاد راسخی به روش‌های علمی و کارشناسی دارد ‌و نه سهم‌خواهی!

وی ادامه داد: محورهای سیاست‌خارجه مبحث پر مناقشه‌ای در مناظرات بود و این نشان‌ می‌دهد سیاست‌خارجه موضوع مهم دولت پزشکیان است.

سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در مجلس افزود: بر اساس شناختم از پزشکیان، معتقدم او ضمن قائل شدن اهمیت زیاد برای حوزه سیاست‌خارجه، اولویت‌بندی‌هایی در این زمینه دارد و نگاهش به همسایگان به عنوان اولویت اول بسیار مثبت است و قائل به ارتقای سطح ارتباطات خارجی است.

وی با یبان اینکه پزشکیان در عین اینکه گفته کشورهای چین و روسیه دوستان روزهای سخت ما بودند و همچنان همکاری با آن‌ها ادامه دارد، برای مذاکره با کشورهای اروپایی و غربی نیز اعلام آمادگی کرده‌است، ادامه داد: پزشکیان یک قالب‌ ۱۸بندی را برای مدیران ارشد دولت ارائه کرده است و به نظرم با رعایت همین ۱۸ بند، دولتی بسیار کارآمد، چابک و فعالی مستقر خواهد شد.

این نماینده ادوار مجلس در انتها افزود: آمیختگی تجربه و نیروی جوان بسیار مهم است و پزشکیان به استفاده از نیروی جوان در کنار بهره‌گیری از تجربه گذشته بسیار توجه دارد.

منبع: خبر فوری

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها