همکاری دوباره بازیگران سریال پرطرفدار «Friends» در پروژه جدید

جنیفر آنیستون بازیگر سرشناس سریال دوستان و همسر سابق برد پیت اعلام کرده که بازیگران سریال دوستان باهم روی پروژه ای جدید کار می کنند.

همکاری دوباره بازیگران سریال پرطرفدار «Friends» در پروژه جدید

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: سریال Friends  یک مجموعه کمدی آمریکایی است که توسط دیوید کرین و مارتا کافمن ساخته شد و از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مهٔ ۲۰۰۴ در ده فصل از شبکهٔ ان‌بی‌سی پخش گردید. فیلمبرداری این مجموعه در استودیوی برادران وارنر انجام می‌گرفت. آخرین قسمت سریال در ۶ مهٔ ۲۰۰۴ پخش شد و حدود ۵۲٫۵ میلیون بینندهٔ آمریکایی را به پای تلویزیون کشاند که آن را به پنجمین قسمت آخر پربیننده در تاریخ و اولین در دهه تبدیل کرد.

این سریال نظرات مثبتی از منتقدین دریافت کرد و به یکی از محبوب‌ترین کمدی موقعیت‌های تاریخ تبدیل شد. در مجموع ۶۲ نامزدی جایزه امی به دست آورد و در سال ۲۰۰۲ جایزه بهترین سریال کمدی را برای فصل هشتم به دست آورد. این سریال در فهرست 50 سریال برتر تاریخ TV Guide در ردهٔ ۲۱ و در فهرست ۵۰ سریال برتر تاریخ مجلهٔ امپایر در ردهٔ ۷ قرار دارد.

Friends داستان شش دوست را روایت می‌کند که داستان‌های متفاوتی از روابط آنها در هر قسمت تعریف می‌شد.

جنیفر آنیستون بازیگر سرشناس سریال Friends و همسر سابق برد پیت اعلام کرده که بازیگران سریال دوستان باهم روی پروژه ای جدید کار می کنند.

به گزارش انتخاب، جنیفر آنیستون اخیرا در پاسخ به این سؤال که آیا سریال دوستان ادامه دار می شود یا خیر به سرعت پاسخ داد: «مثل راه اندازی مجدد این نمایش؟ نه. اما ما روی پروژه ای دیگر کار می کنیم.»

آنیستون گفت: « ما دوست داریم روی موضوعی جدید با یکدیگر کار کنیم اما هنوز نمی دانیم این موضوع می تواند چه باشد بنابراین ما در حال حاضر فقط تلاش می کنیم به نتیجه ای برسیم.” وی در پاسخ به این سوال که این پروژ می تواند یک فیلم باشد؟ گفت: “یک فیلم بزرگ، نه، ما نمی دانیم.»

به نظر می رسد بازیگران سریال دوستان بسیار به یکدیگر نزدیکند. این موضوع را می توان با توجه به پست اینستاگرامی جنیفر آنیستون که نخستین پست وی پس از عضویت در اینستاگرام بود متوجه شد. او نخستین پست اینستاگرامی خود را با محوریت بازیگران سریال دوستان منتشر کرده است.

جنیفر آنیستون درباره این سریال گفت: «دلایل مختلفی وجود دارد که این سریال تا این حد موفق بود و یکی از دلایل این است که پس از چند سال که با یک گروه مشخص بازی می کنید، این افراد به مرور تبدیل به اعضای خانواده شما می شوند.»

 علاوه بر جنیفر آنیستون، دیوید شویمر، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک و متیو پری در این سریال بازی کرده‌اند.

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها