بررسی قدرت در دنیای عمیق ژنراتورهای برق

 

ژنراتورهای برق مهم ترین دستگاه های تولید برق در زمان قطعی برق شهری هستند و امروزه یکی از مهم ترین تجهیزات در صنایع مختلف محسوب می شوند. تنوع ژنراتور برق در بازار بسیار زیاد است؛ زیرا آن ها با طیف گسترده ای از توان ها تولید می شوند. برای خرید دیزل ژنراتور بهتر است بهترین برند ژنراتورهای دیزلی مانند دیزل ژنراتور بادوین یا دیزل ژنراتور ولوو را بشناسید تا بتوانید انتخاب مناسب تری را تجربه کنید.

فراموش نکنید که اگر ژنراتورها قدرت لازم را نداشته باشند، هیچ کارایی ندارند. به عنوان مثال ژنراتورهای برق که قدرت 600 تا 700 واتی داشته باشند، برای روشن کردن یخچال و فریزر مناسب هستند. ژنراتورهایی که برای مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند، باید قدرتی بالاتر از 4000 وات داشته باشند. 

در واقع بررسی قدرت در دنیای عمیق ژنراتورهای برق تعیین کننده کاربرد ژنراتور است. امروزه برندهای معتبر در این زمینه اقدام به تولید ژنراتورهایی با توان های مختلف کرده اند تا بتوانند نیاز تمامی صنایع و نیازهای خانگی افراد را برطرف نمایند. در انتخاب قدرت موتور برق باید به این نکته توجه داشته باشید که قدرت ژنراتور شما باید همیشه بیشتر از قدرت درخواستی شما باشد. یعنی اگر شما به یک ژنراتور با توان 900 وات نیاز دارید، باید ژنراتورهایی با قدرت بالای 1000 وات را خریداری کنید.

ژنراتور دیزلی برند بادوین

ویژگی ها و قدرت ژنراتورهای بهترین برندهای دنیا

ژنراتورهای برق توسط برندهای معتبر و معروفی تولید می شوند. این برندها از باکیفیت ترین متریال برای تولید مولد برق استفاده می کنند؛ به همین دلیل کیفیت و قدرت محصولات آن ها در صنایع مختلف، زبانزد است. علاوه بر این برندهای معروف، برای محصولات خود گارانتی های معتبر عرضه می کنند. 2 برندی که در ادامه معرفی می کنیم، جزء برترین برندهای تولیدکننده ژنراتورهای برق در دنیا هستند:

ژنراتورهای دیزلی برند بادوین

ژنراتور های دیزلی برند بادوین نتیجه دانش فنی و 100 سال تجربه مهندسان این شرکت در ساخت مولدهای برق هستند. ژنراتورهای این شرکت از کیفیت فوق‌العاده ای برخوردار هستند و محصولاتی با دوام و مقرون به صرفه تولید می کنند. قدرت ژنراتورهای برق برند بادوین در محدوده 17 تا 1000 کاوا قرار دارد؛ یعنی هم برای مصارف کوچک خانگی و هم برای مصارف بزرگ صنعتی مناسب است.

ژنراتورهای دیزلی برند ولوو

ژنراتور های دیزلی برند ولوو از دیگر معروف ترین مولدهای برق موجود در بازار هستند که کیفیتی کم‌نظیر دارند. تمام ژنراتور های برند ولوو پنتا با توجه به ویژگی های خود، برای کاربردهای صنعتی و دریایی بهترین گزینه محسوب می شوند. قدرت ژنراتورهای برق ولوو در محدوده 92 تا 770 کاوا قرار دارد.

ژنراتور دیزلی برند ولوو

مقایسه قدرت ژنراتورهای برق

بررسی قدرت در دنیای عمیق ژنراتورهای برق تنها با مقایسه این ویژگی در آن ها امکان‌پذیر است. از همین رو جدولی را آماده کرده ایم تا بتوانید قدرت ژنراتورهای برق معروف جهان را با یکدیگر مقایسه کنید:

نام دیزل ژنراتور

محدوده قدرت

بادوین

17 تا 1000 کاوا

ولوو

92 تا 770 کاوا

هیوندای

2 تا 11 کیلو وات

پرکینز

4 تا 2000 کیلو وات

استامفورد

250 کیلو وات

تلک

30 تا 180 کیلو وات

سخن پایانی

برای تجربه کردن انتخابی مناسب تر در دنیای صنعت، بهتر است این امر را به متخصصان این حوزه واگذار کنید. شرکت رادوکو طیف وسیعی از انواع ژنراتور های دیزلی را ارائه می دهد تا شما بتوانید آن را برای هر نیازی که داشتید، تهیه کنید.

محصولات این شرکت از برندهای معتبری مانند بادوین و ولوو تأمین می شوند و دارای ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش هستند. در این فروشگاه می توانید ژنراتورهایی با قیمت های بسیار مناسبی خریداری کنید و تمامی فرایند نصب و راه‌اندازی آن را به کارشناسان مجرب این شرکت بسپارید. 

 

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها