شکست فاجعه‌بار پویش با انرژی پس از خرج چند هزار میلیارد تومان

شکست فاجعه‌بار پویش با انرژی پس از خرج چند هزار میلیارد تومان

برق‌نیوز نوشت: چند هزار میلیارد هزینه شد تا ۱۷ هزار نفر در پویش با انرژی شرکت کنند درحالی که میشد با کمتر از ۱ میلیارد تومان در اینستاگرام مشارکت بالاتری گرفت. چه کسی پاسخگوی این قرارداد چند هزار میلیاردی ترکمنچای با همراه اول است؟ این قرارداد چرا از سوی وزارت نیرویی‌ها به صنعت برق تحمیل شده است؟ منابع مالی این قرارداد از کجا تامین می‌شود؟ دست از قرارداد‌های نجومی با شرکت‌های تبلیغاتی بردارید و بیش از این بودجه برق را هدر ندهید.

وب سایت با انرژی را که میشد با چند ده میلیون تومان بهتر از این طراحی کرد، به صنعت برقی‌ها انداختند تا منافع عده‌ای خاص در این بین تامین شود. در این وب سایت در بخش آموزش‌های ویدئویی، تعداد کمی ویدئوی تکراری قرارداده شده است که مجموع بازدید همه آن‌ها به اندازه یک خبر نحوه قرائت کنتور برق در برق نیوز نشده است. روابط عمومی‌ها و وب سایت‌های تخصصی برق، تولید محتوا‌هایی به مراتب فاخرتر را انجام داده اند.

 

عدم شفافیت در انتشار آمار و ارقام، میزان مشارکت، برنده‌های جوایز و ... موجب شد تا همان تعداد اندک افرادی که با انگیزه دریافت جایزه ثبت نام کرده بودند بی اعتماد شده و به این رویه معترض شوند. ده‌ها پیام از سوی کاربران برای ما ارسال شده که نسبت به عدم انتشار لیست برنده‌های این پویش اعتراض داشته اند. چه کسانی خودرو و جوایز صد میلیونی را برده اند؟ جوایز دیگر به چه افرادی رسیده است؟

 

برای شرکت در قرعه‌کشی جایزه بزرگ، کنتور مشترک باید در بازه زمانی مورد نظر قرعه‌کشی توسط ماموران برق قرائت شده باشد و مشترک باید حداقل ده درصد نسبت به پیش‌بینی مصرف در بازه زمانی مورد نظر، صرفه‌جویی داشته باشد یا قبض برق نسبت به مصرف سال گذشته شامل ۱۵ درصد کاهش مصرف شده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها