ستاد انتخاباتی ترامپ پس از ترور:

ترامپ در یک بیمارستان بستری شد

پلیس مخفی و نیروهای محافظت از دونالد ترامپ در پنسیلوانیا، در پی شنیده شدن صدایی شبیه تیراندازی، او را به سرعت از صحنه سخنرانی پایین کشیدند و به بیرون از محل سخنرانی بردند.

ترامپ در یک بیمارستان بستری شد

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد همزمان با شنیده شدن صدایی بلند،  ترامپ سر خود را به زیر می‌کشد و پس از آن ماموران پلیس مخفی دور او حلقه می‌زنند . سپس او را با خود به یک خودرو می‌کشانند. در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود که برای لحظاتی آقای ترامپ سر خود را از بین از بین حلقه محافظان بیرون می‌آورد و دستان مشت کرده خود را بالا می‌برد.

منبع این صدا هنوز مشخص نیست اما ‌آنطور که تصاویر نشان می‌دهد و روزنامه نیویورک تایمز هم گزارش کرده به نظر می‌رسد گوش او دچار خونریزی شده است.

بعد از خروج آقای ترامپ از صحنه گروهی از افسران کسی را از سمت چپ تریبون به بیرون بردند.

ستاد انتخاباتی آقای ترامپ در بیانیه‌ای پس از این حادثه اعلام کرد حال او خوب است و در یک مرکز درمانی محلی تحت نظر است: «رئیس جمهوری ترامپ از نیروهای انتظامی بابت واکنش سریع آنها در جریان این اقدام شنیع تشکر می‌کند.»

بر اساس این بیانیه تحقیقات پیرامون این حادثه در جریان است و اطلاعات تکمیلی منتشر خواهد شد.

دونالد ترامپ در حال سخنرانی برای هواداران خود در باتلر پنسیلوانیا بود که این اتفاق افتاد.

چند صدای بلند شنیده شد و چندین نفر از هواداران آقای ترامپ که پشت او ایستاده بودند سر خود را همزمان دزدیدند.

کاخ سفید گفته است جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا که در دلاور است در جریان این اتفاق قرار گرفته است.سیاستمداران از هر دو حزب این حادثه را محکوم کرده‌اند.

جاش شاپیرو، فرماندار دموکرات پنسیلوانیا گفته است هر گونه خشونت علیه احزاب سیاسی یا رهبران سیاسی غیرقابل قبول است.»

مایک پنس معاون سابق آقای ترامپ نیز گفته است او و همسرش برای دونالد ترامپ دعا می‌کنند و از همه آمریکایی‌ها خواسته به آنها بپیوندند.

حکیم جفریسس، رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان نیز در بیانیه‌ای گفته است آمریکا دموکراسی است و هیچ گونه خشونت سیاسی در آن جایی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها