چه کسانی به سردار خلبان شلیک کردند؟ رویای ریاست‌جمهوری و مشاوران نابلد

قالیباف اگر سیاست را بلد بود، اکنون مانند جلیلی یا لاریجانی در جبهه اصول‌گرایی برای خودش جریانی داشت. قالیباف همواره سعی کرده است در کنار کسانی بایستد که فکر می‌کرد دست بالا را دارند. روزی نزدیک به هاشمی، روزی سمت تندروها، و روزی دیگر ساز جدا.

چه کسانی به سردار خلبان شلیک کردند؟ رویای ریاست‌جمهوری و مشاوران نابلد

قالیباف سیاستمدار خوبی نیست

 

مصطفی داننده در عصرایران نوشت: الان که این یادداشت را می‌خوانید، احتمالا مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به عنوان دو نامزد نهایی راهی دور دوم انتخابات شده‌اند و محمدباقر قالیباف، مانند انتخابات‌های ۸۴، ۹۲، و ۹۶، به عنوان بازنده بزرگ شناخته شده است.

 

بعد از سه ناکامی در رسیدن به ریاست‌ جمهوری، باید تمام مشاوران رئیس مجلس در برابر او می‌ایستادند و می‌گفتند: نه! آقای دکتر، ریاست‌جمهوری دیگر زمین بازی شما نیست. اما نگفتند. آن‌ها تمام حواشی ایجاد شده برای شهردار پیشین تهران، از جمله سفر دخترش به ترکیه و تلاش پسرش برای مهاجرت به کانادا را دیدند و به او نگفتند که کرسی ریاست قوه مقننه را محکم بچسبد و به صندلی ریاست‌جمهوری چشم ندوزد.

 

آن‌ها شکست لیست قالیباف در یکی از بی‌رمق‌ترین انتخابات مجلس را دیدند و باز هم به فرمانده سابق نیروی انتظامی گفتند که نامزد شو، که این میدان، میدان توست.

 

خود قالیباف سیاستمدار خوبی نیست؛ بارها درباره این موضوع نوشته‌ام. او اگر سیاست را بلد بود، اکنون مانند جلیلی یا لاریجانی در جبهه اصول‌گرایی برای خودش جریانی داشت. قالیباف همواره سعی کرده است در کنار کسانی بایستد که فکر می‌کرد دست بالا را دارند. روزی نزدیک به هاشمی، روزی سمت تندروها، و روزی دیگر ساز جدا. سیاستمداری با چنین رفتارها نمی‌تواند آینده روشنی برای خود بسازد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها