احمدی نژاد و یاران رئیسی رسیدند/ ثبت نامی‌های نیمه دوم

ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری به روزهای پایانی نزدیک می‌شود ولی هنوز از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان خبری نیست. درحالیکه اصولگرایان با تمام شاخه‌ها و پاجوش‌ها و چنارها، همچنین احمدی‌نژادی‌ها، همگی وارد صحنه رقابت شده‌اند

احمدی نژاد و یاران رئیسی رسیدند/ ثبت نامی‌های نیمه دوم

به قول سعید حجاریان یک دست کت و شلوار آراسته، چند قدم آهسته، چرخاندن شناسنامه و چند فلاش دوربین...

 

 

امتداد نوشتیک روز مانده به پایان مهلت ثبت نام کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و امروز یکشنبه 13 خرداد صحنه تا حد زیادی روشن خواهد شد. هرچند که هنوز از چهره‌های اصلی اصلاح طلبان خبری نیست.

صبح اول وقت وزیر فرهنگ و ارشاد دولت رئیسی با چهره‌ای خندان و گل انداخته به وزارت کشور رفت. او را محسن منصوری دیگر چهره گریان و نیلی داماد رئیسی همراهی می‌کردند. ظاهرا همگی با هم از عزا در آمده‌اند.

اما این تازه شروع امروز بود و نقطه اوجش کسی نبود جز محمود احمدی نژاد. همان احمدی نژادی که می‌شناختیم با همان خنده‌ها و متلک‌ها و از زیر جواب در رفتن‌هایش. اصلا انگار در تمام این سال‌ها ذره‌ای تغییر نکرده است. یارانش هم در ثبت نام همان همیشگی بودند. تمدن، جوانفکر، شیخ الاسلامی و ثمره هاشمی.

به جز این دو البته تعدادی کت و شلوار پوش دیگر هم بودند. از جمله محمد مقیمی، رئیس دانشگاه تهران، صادق خلیلیان، وزیر جهادکشاورزی دولت احمدی نژاد، مسعود زریبافان، رئیس بنیاد شهید در دولت او و البته امیر سرتیپ افشارزاده، آجودان احمدی نژاد هم ثبت نام کردند.

به قول سعید حجاریان یک دست کت و شلوار آراسته، چند قدم آهسته، چرخاندن شناسنامه و چند فلاش دوربین...

از میان چهره‌های اصلاح طلب محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس دهم امروز به وزارت کشور رفت و ثبت نامش را انجام داد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها