حزب‌اللهی‌ها که حالا پررو شده‌اند همان‌هایی هستند که از سفارت عربستان بالا رفتند

هاشمی‌طبا: همان حزب‌اللهی‌ها که کل مملکت را می‌خواهند روزگاری از دیوار سفارت عربستان بالا رفتند.

حزب‌اللهی‌ها که حالا پررو شده‌اند همان‌هایی هستند که از سفارت عربستان بالا رفتند

مصطفی هاشمی‌طبا، تحلیلگر مسائل سیاستی، گفت:

وضعیت انتخاباتی خوب نیست. متأسفانه عده‌ای تصور می‌کنند در آسمان باز شده است و فقط خودشان بر زمین افتاده‌اند؛ مثل آن خانم که می‌گفت مملکت مال حزب‌اللهی‌هاست.

همان به قول خودشان حزب‌اللهی‌ها که کل مملکت را می‌خواهند روزگاری از دیوار سفارت عربستان بالا رفتند و حالا در دولت کنونی می‌خواهند همه‌جانبه با عربستان ارتباط برقرار شود.

 من به این طیفِ همه‌چیزخواه می‌گویم که یک مدتی این شما هستید که می‌تازید اما در نهایت این مردم هستند که برای خودشان تصمیم می‌گیرید و تصور نکنید تا همیشه می‌شود با این تندروی‌ها ادامه داد./ نامه نیوز

ارسال نظر

  • رضا

    و کسانی که از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند و کسانی که به سفارت انگلیس و عربستان صدمه زدند و هزینه سنگین این اعمال نابخردانه را ایرانیان دادند .

  • علی اصغر قاسم پور

    درود بر واقع بینان و منطقی اندیشان، درود آقای هاشمی طبا

  • ناشناس

    عوضی اصلاح طلببی خاصیت

  • علی

    اینهایی خودشان را حزب الهی می دانند همان خوارج نهروان هستند که باعث دین گریزی می شوند. حیف که دوران ما حضرت علی ندارد که جمعشان کند. این نفرت پراکنی ها و دین گریزی ها باعث اختلاف داخلی میان مردم می شود. آقای رئیسی که با شعار های خوب آمدی و عملکرد دیگری داری لطفا استعفا دهید فساد دولت شما به اندازه مجموع چند دولت قبلی است. اول از خدا و دوم از مردم بترس که روزهای بدی در پیش رویت است.

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها