چون بحث حجاب نیست اهمیت نمی‌دهید؟ مهاجرین در حال اشغال کشورند

هشدار روزنامه جمهوری اسلامی نسبت به افزایش تعداد اتباع خارجی در شیراز؛ از ۳۰۰ زایمان یک بیمارستان فارس ۲۹۷ مورد توسط افاغنه بوده!

چون بحث حجاب نیست اهمیت نمی‌دهید؟ مهاجرین در حال اشغال کشورند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:

در یک ماه در پاییز ۱۴۰۱ از ۳۰۰ زایمان و تولد در بیمارستان شهرستان کوار که در نزدیکی شیراز قرار دارد فقط ۳ زایمان ایرانی بوده و مابقی زایمان‌ها توسط افاغنه صورت گرفته است. مسئولین امنیتی باید توجه داشته باشند که حضور این تعداد اتباع خارجی تهدیدهای بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت.

 دو نوبت عملیات تروریستی در حرم شاهچراغ در چند ماه گذشته که منجر به کشته و زخمی شدن تنی چند از هموطنان شد توسط اتباع بیگانه خودفروخته صورت گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • علی جمال زاده

    با سلام ضمن احترام به همه مهاجرین ولی من به عنوان یک ایرانی وساکن مشهد از وجود این همه مهاجر در سطح شهر مشهد به شدت احساس نگرانی میکنم.قبلا در یه محله ساکن بودند ولی الان به تعداد بسیار فراوان از حاشیه شهر تا بهترین مناطق مشهد ساکن هستند.قبل از اینکه تبدیل به یک بحران بشه بهتره مسوولین مربوطه فکری بردارند.واقعا احساس خوبی تسبت به این موضوع ندارم.

  • سعید

    چند سال دیگراین افاغنه همه ما ایرانی ها را از کشورمان بیرون خواهند کرد تعداد آنها اینقدر زیاد شده که غیر قابل شمارش و رصد شده است هر جا پا میگذاریم افعانی ها را میبینیم دولتمردان هم فکر خود و خانواده خود و فرزندان در خارج کشور هستند مدیران‌کشور نگاه به بیرون کشور دارند .نه داخل کشور بانکی ها با پول بانک و برداشتن‌تسهیلات دراز مدت به ثروت اندوزی زیاد هستند .

  • یک مادر ایرانی

    تمام مسوولین مملکت هنوز تو خواب زمستونی هستند فرد ا که مملکتمون مثل فلسطین شد اون موقع کاسه چه کنیم چه کنیم دستمون میگیریم

  • ایرانی

    هر جا نگاه میکنی افغانی میبینی... نسل جدیدشون هم خیلی پر رو. و وقیح هستن... تو مدرسه، دانشگاه، ساختمان سازی و... همه جا هستن.. به تازگی هم ماشین و هم خانه به نامشون میزنن... این کشور داره با این سیاست بدون فکر... کشور رو دو دستی تقدیم افغانیها میکنه...

  • هموطن

    آره بخدا دوروبمون پرشده از عرب وافغان ومسئولین هم خوابن و دنبال حاشیه

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها