مگر کورید که خدمات بی‌نظیر دولت رئیسی را نمی‌بینید؟!

دولت انقلابی رئیسی اقتصاد را به تله‌های مذاکراتی گره نزده، سیاست همسایگی را احیا کرده، عضویت در شانگهای را نهایی و بریکس را پیگیری کرده و...

مگر کورید که خدمات بی‌نظیر دولت رئیسی را نمی‌بینید؟!

فرافکنی برای گریز از پاسخگویی در برابر ناتوانیهای دولت سیزدهم/ همه منتقدان فریبکارند!

روزنامه دولتی ایران نوشت:

امروز با برخی از جریان‌های سیاسی در کشور روبه‌رو هستیم که به هر بهانه‌ای و با روش‌های مزورانه به دنبال این هستند که خدمات خالصانه به مردم را پنهان یا سانسور کنند یا با اغتشاش رسانه‌ای، تصویری غیرواقعی به مردم القا نمایند.

دولتی که امریکا را فعال مایشاء نداند، اقتصاد را به تله‌های مذاکراتی گره نزند، سیاست همسایگی را احیا کند، عضویت در شانگهای را نهایی کند و بریکس را پیگیری کند، نظم نوین منطقه‌ای به نفع ایران و مقاومت ایجاد کند، به جای خوابیدن صبح جمعه، به شهرها و استان‌ها سفر کند و پروژه‌های بزرگ آب و برق و سازندگی را اجرایی کند و به جای بالانشینی، در میان مردم باشد و صدای آنها را بشنود و رانت زراندوزان را قطع کند؛ دولت به معنای مرسوم جریان غربگرا نیست!

مشکل جریان سیاسی مورد اشاره به نسبت مسأله «فکری و معرفتی» با حوزه «حکمرانی و سیاست‌ورزی» باز می‌گردد که انگاره‌های مادی و لیبرالی را دنبال می‌کند و وقتی دست خود را خالی می‌بیند به عملیات روانی و رسانه‌ای روی می‌آورد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها