از آنجایی که همسر کامالا هریس یهودی است؛ او برای ایران تهدیدی جدی است

یک کارشناس بین الملل گفت: از آنجایی که همسر کامالا هریس یهودی است، وابستگی‌های زیادی با لابی‌های یهودیان دارد که این می‌تواند تهدیدی جدی برای ایران تلقی شود.

از آنجایی که همسر کامالا هریس یهودی است؛ او برای ایران تهدیدی جدی است

 

علی بیگدلی در گفتگو با خبرفوری اظهار کرد: هریس هنوز از جانب کنوانسیون حزب دموکرات به طور رسمی عنوان کاندیدا معرفی نشده است. با این حال به احتمال زیاد در روز‌های آتی هریس به عنوان رقیب ترامپ معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که همسر کامالا هریس یهودی است، وابستگی‌های زیادی با لابی‌های یهودیان دارد که این می‌تواند تهدیدی جدی برای ایران تلقی شود.

این کارشناس بین الملل افزود: البته باید اذعان داشت، بین نگاه بایدن به ایران با آنچه مدنظر هریس است، تفاوت چشمگیری نیست و بنابراین جایگزینی هریس به جای بایدن برای ایران اهمیت چندانی ندارد.

بیگدلی گفت: با در نظر گرفتن اینکه دونالد ترامپ چهره‌ای است که معامله گری می‌کند، ایران می‌تواند با کمی انعطاف قدم‌های موثری برای کاهش تنازع بردارد تا از این طریق تحریم‌های هزینه ساز برچیده شوند.

او در انتها افزود: شانس کامالا برای پیروزی در انتخابات بسیار بسیار کم است. به طوریکه ترامپ از جاگزینی هریس به جای بایدن ابراز رضایت و خوشحالی کرده است.

منبع: خبر فوری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها