خدمات ویژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛ به هیئت‌های مذهبی و عزاداران سیدالشهدا (ع)/ حمایت از صندوق‌های مساجد و هیئت‌ها

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان از خدمات ویژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به هیئت‌های مذهبی و عزاداران سید الشهدا (ع) خبر داد.

خدمات ویژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران؛ به هیئت‌های مذهبی و عزاداران سیدالشهدا (ع)/ حمایت از صندوق‌های مساجد و هیئت‌ها
«کاوه نائینی» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان همدان گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی خود و با هدف ترویج و اعتلای فرهنگ عاشورایی و همیاری در برپایی عزای سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقدام به راه اندازی پویش مهر حسینی برای ارائه خدمات ویژه به هیئت‌های مذهبی و عزاداران سید الشهدا (ع) در ایام ماه محرم الحرام و اربعین حسینی نموده است.
قرض‌الحسنه برای خدمت به امام حسین (ع)
اعطای وام نقدی قرض‌الحسنه به تشکل‌ها و هیئت‌های مذهبی و اعضای آنها (متناسب با رتبه‌بندی مشتریان در سامانه اعتبارسنجی بانک و با شرایط بسیار ساده‌تر نسبت به سیستم بانکی در اخذ ضمانت و وثایق) مطابق با ضوابط جاری بانک به شرح زیر:
• تفاهم‌نامه حمایتی برای هم‌افزایی بانک برای پرداخت وام به معرفی شدگان هیئت‌ها و تشکل‌های مذهبی
• تفاهم‌نامه اعتبار در حساب‌های جاری و پس‌انداز قرض‌الحسنه برای پرداخت وام به معرفی شدگان
• امکان تجمیع و انتقال امتیاز تشکل‌ها، هیئت ها و اعضای آنها به معرفی شدگان
حمایت از صندوق‌های مساجد و هیئت‌ها
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران جهت حمایت از صندوق های خانوادگی وام قرض الحسنه در طرحی تحت عنوان «اندوخته خانواده مهر ایران»؛ اعضای صندوق‌های مساجد و هیئات مذهبی را همانند اعضای یک صندوق خانوادگی، گردهم آورده وپس از جمع آوری حق عضویت اعضای صندوق، جهت هم‌افزایی و افزایش توان صندوق برای وام‌دهی به اعضاء، اعتباری معادل کل مبلغ جمع شده را به آن اضافه می‌نماید (موجودی صندوق را دو برابر می کند) و در قالب وام‌های قرض الحسنه با کارمزد حداکثر ۴%به اعضای منتخب معرفی شده، وام پرداخت می نماید.
سفر کارت اربعین
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای افزایش رفاه زائرین اباعبدالله‌الحسین(ع)؛ برای پرداخت وام قرض‌الحسنه سفر اربعین حسینی(ع) (و سایر سفرهای زیارتی و سیاحتی) به مشتریان معرفی شده از سوی آژانس‌های گردشگری طرف قرارداد با بانک در دو قالب سفرکارت (وام ۶ ماهه با کارمزد ۲%) و حمایتی سفر (وام حداکثر ۲۰ ماهه با کارمزد ۴%) آمادگی کامل دارد.

صدور بیمه‌نامه‌های مذهبی

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای تأمین امنیت و حفاظت از جان و مال زائرین اباعبدالله‌الحسین (ع)؛ انواع بیمه‌نامه، از‌جمله بیمه مسئولیت مدنی و آتش سوزی هیئات مذهبی ویژه ایام عزاداری ماه‌های محرم و صفر، انواع بیمه‌نامه‌های بدنه و شخص ثالث خودرو با اقساط ۱۲ ماهه و بیمه‌نامه‌های عمر و زندگی بـا بـازپـرداخـت ۶۰ ماهـه را در قـالـب پـرداخـت وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴% ارائه می‌کند.
حمایت از خیرین و صندوق‌های خیریه
برای حمایت و تسهیل‌گری خدمات خیریه قرض الحسنه، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ضمن تضمین به حفظ اصل دارایی و آورده خیرین مذهبی،‌ امکان تخصیص وام قرض‌الحسنه از محل اعتبار کسب شده از آورده خیرین در قالب انعقاد تفاهمنامه اعتبار در حساب جاری/ پس انداز را فراهم کرده است.
همچنین اگر خیرین و صندوق‌های خیریه بخواهند مبالغی را در قالب هبه و مصالحه با بانک جهت خرج‌کرد در مسیرهای مذهبی معرفی شده از سوی ایشان، نظیر کمک به مساجد، هیئت‌ها و تکیه‌های مذهبی، نذر در ایام محر‌م‌الحرام و اربعین موارد مشابه داشته باشند، می‌توانند در قالب طرح همیاران مهر، وجوه خود را با بانک صلح دائم کرده و بانک نیز از محل اعتبار وجوه صلح شده در مسیرهای موردنظر، تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت کند.
توانمندسازی بانوان
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قالب یک طرح اختصاصی، امکان پرداخت وام نقدی قرض‌الحسنه با کارمزد ۴% در راستای ارزش آفرینی ویژه برای بانوان و طی ۴ مرحله و جمعا به مبلغ ۲۰۲ میلیون تومان با پرداخت اندوخته‌های خرد و تدریجی را فراهم کرده است.
بیرق کارت
بیرق کارت، کارت بانکی ویژه اعضای هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های فرهنگی دینی می‌باشد. با این کارت علاوه بر بهره‌مندی از تمامی خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران (دریافت تسهیلات نقدی ۰ تا ۴ درصد و ...) می توانید از تخفیفات ویژه مراکز طرف قرارداد با سامانه بیرق خدمات (خدمات فروشگاهی، بیمه، هتل و اقامتگاه، پزشکی و سلامت، ورزشی و تفریحی و ...) نیز بهره‌مند شوید.
طرح مزد خدمت
پرداخـت وام‌های کمتر از ۲۰ میلیون تومان با کارمزد صفر درصد.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای توسعه بانکداری اسلامی طرح مزد خدمت و اعطای وام‌های خرد با کارمزد صفر درصد را به منظور رفع دغدغه مراجع عظام تقلید و همچنین حرکت در مسیر تحقق بیش از پیش نظام بانکداری اسلامی اجرایی کرد.

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها