پزشکیان در دام اصولگراها نیفتاد!

پزشکیان خودش را در دامی نینداخت که چهار نامزد اصولگرا درست کرده بودند.

پزشکیان در دام اصولگراها نیفتاد!

روزنامه‌نگار و حقوقدان گفت: تنها کسی که ادعاهای بزرگ و ناممکن مطرح نکرد پزشکیان است که با در نظر گرفتن واقعیت‌های کشور صحبت‌های خودش را مطرح کرد.

کامبیز نوروزی، روزنامه‌نگار و حقوقدان در گفتگو  با خبرفوری اظهار کرد: چهار تن از نمایندگان که اصولگرا هستند وعده‌های کلانی به مردم دادند؛ یکی وعده یارانه طلا به مردم می‌دهد، یکی از آن‌ها بحث یک جهان فرصت را مطرح می‌کند، یکی دیگر درباره برنامه پنج فوریتی شعار می‌دهد.

وی ادامه داد: تجربه انتخابات گذشته نشان می‌دهد این شعارها غیر قابل اجرا و فقط برای رای گرفتن است و با توانایی‌های این افراد و با وضعیت کنونی کشور ناسازگار است. تنها کسی که ادعاهای بزرگ و ناممکن مطرح نکرد پزشکیان است که با در نظر گرفتن واقعیت‌های کشور صحبت‌های خودش را مطرح کرد.

نوروزی تاکید کرد: نامزدهای دیگر خودشان را به قهرمانی تبدیل کردند که توانایی تمام کارها را دارند. پزشکیان خودش را در دامی که چهار نامزد اصولگرا درست کرده بودند، نینداخت و بسیار هوشمندانه در شأن یک سیاستمدار خبره خودش را نشان داد. 

این حقوقدان گفت: در مورد سلامت پزشکیان تردیدی نیست. رقبای ایشان سعی کردند با درمیان آوردن پای آقای ظریف و روحانی، او را تضعیف کنند.

منبع: خبر فوری

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها