خانواده رئیس مجلس ۱۶ برابر فقیرتر شده‌اند/ ای بسا قالیباف در صورت ریاست‌جمهوری، باز هم فقیرتر و فقیرتر شود!

طبق اظهار قالیباف، حتی موجودی حساب های بانکی او و خانواده اش در این ۷ سال، تکان نخورده است و قالیباف مانند سال ۹۶ ، مبلغ ۲۸ میلیون و همسرش ۸ میلیون و پسرش در چهار بانک، مجموعاً یک میلیون تومان دارد.

خانواده رئیس مجلس ۱۶ برابر فقیرتر شده‌اند/ ای بسا قالیباف در صورت ریاست‌جمهوری، باز هم فقیرتر و فقیرتر شود!

محمدباقر قالیباف، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در برنامه تلویزیونی “بی تعارف” در پاسخ به سوال مجری که پرسید آیا می خواهید لیست اموال تان را اعلام کنید گفت که این لیست را قبلا گفته و در سایت ها هم موجود است.

تنها موردی که از اموال قالیباف و خانواده اش توسط او منتشر شده و هم اکنون در سایت ها هست، به ۷ سال قبل بر می گردد که آن زمان هم کاندیدای ریاست جمهوری بود و فهرست اموالش را منتشر کرد و حالا هم می گوید همان اموال را دارد.

ثابت ماندن خانه و مغازه و خودرو و حتی موتورسیکلت در طول ۷ سال و حتی بیشتر، امری متعارف است و درباره قالیباف و همسر و فرزندش اسحاق نیز صدق می کند. بنابر این، قالیباف اکنون نیز مانند سال ۱۳۹۶ یک مغازه ۱۵ متری در مشهد دارد، خانمش ۲ خانه در تهران و مشهد و یک مزدای مدل ۸۷ و پسرش هم یک پاترول مدل ۷۱ و یک موتور سیکلت.

اما جالب اینجاست که طبق اظهار قالیباف، حتی موجودی حساب های بانکی او و خانواده اش در این ۷ سال، تکان نخورده است و قالیباف مانند سال ۹۶ ، مبلغ ۲۸ میلیون و همسرش ۸ میلیون و پسرش در چهار بانک، مجموعاً یک میلیون تومان دارد.

این نشان می دهد که در طول این سال ها، نه تنها بر ثروت رئیس مجلس و زن و بچه اش ریالی افزوده نشده، بلکه از ارزش دارایی نقدی خانواده اش  نیز کاسته شده  است چرا که با قیمت دلار آن زمان (حدود ۳۷۰۰ تومان)، خانواده محترم قالیباف ۱۰ هزار دلار پس انداز داشته اند ولی با دلار امروز تنها ۶۱۶ دلار دارند و به عبارت دیگر آنها تنها در ۷ سال، ۱۶ برابر فقیرتر شده اند و ای بسا در صورت ریاست جمهوری، باز هم فقیرتر و فقیرتر شوند!

منبع: اصلاحات نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها