چرا امیرحسین ثابتی بجای خانواده جلیلی در برنامه گفتگوی صمیمی شرکت کرد؟ + ویدیو

چرا سعید جلیلی در برنامه صمیمی با کاندیداها که معمولا همسر، دختر یا … نامزدهای ریاست جمهوری شرکت می‌کنند، امیرحسین ثابتی را فرستاده است!؟

چرا امیرحسین ثابتی بجای خانواده جلیلی در برنامه گفتگوی صمیمی شرکت کرد؟ + ویدیو

چرا جلیلی زنی از خانواده‌اش را به برنامه تلویزیونی نیاورد؟



ویژه‌ برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» در شبکه خبر، که پیش از «گفت‌وگوی ویژه» پخش می‌شود و میزبان نمایندگان نامزدهای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری می‌باشد. تاکنون دو قسمت ابتدایی این برنامه با حضور فرزندان دختر پزشکیان و قالیباف روی آنتن رفته است. 

سومین قسمت از برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» که دیشب پیش از «گفت‌وگوی ویژه» روی آنتن رفت، به گفت‌وگو با نماینده سعید جلیلی اختصاص داشت. نماینده سعید جلیلی در این برنامه امیرحسین ثابتی بود که با حضور نمادین خود بر حذف زنان از جامعه آرمانی سعید جلیلی تاکید کرد.

در ادامه، سه برنامه باقیمانده از «گفت‌وگوی صمیمی» که به نمایندگان علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده و مصطفی پورمحمدی اختصاص خواهد داشت، به ترتیب جدول پخش حضور نامزدها در «گفت‌وگوی ویژه»، پخش می‌شود.

مرضیه حاجی‌پور که پیشتر اجرای برنامه «سلام خبرنگار» را در شبکه خبر برعهده داشت، این برنامه را اجرا می‌کند و سوالاتی از نمایندگان نامزها پرسیده می‌شود که در چند محور است، از فعالیت‌های کاری نامزدها گرفته تا ویژگی‌های فردی و اجتماعی و مسائل خانوادگی و علائق و سلایق آن‌ها.
این برنامه پیش از «گفت‌وگوی ویژه» شبکه خبر روی آنتن می‌رود و برای اولین بار است که به مسائل خانوادگی نامزدها در آنتن پرداخته می‌شود.
نخستین قسمت برنامه «گفت‌وگوی صمیمی» به گفت‌وگو با دختر و نماینده مسعود پزشکیان، نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اختصاص داشت. همچنین دومین قسمت از این برنامه به گفت‌وگو با مریم قالیباف، دختر و نماینده محمدباقر قالیباف، پرداخت.



 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها