مدیرعامل ایمپاسکو به مناسبت روز روابط عمومی:

نقش روابط عمومی در موفقیت سازمان ها بسیار پر رنگ است

مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: نقش روابط عمومی در سازمان‌ها و ادارات با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و ضرورت اطلاع رسانی به افکار عمومی بیش از پیش اهمیت یافته و امروزه این نقش همگام با وظایف استراتژیک شرکت پیش می‌رود.

نقش روابط عمومی در موفقیت سازمان ها بسیار پر رنگ است

به گزارش روابط عمومی ایمپاسکو، خدایار کریم‌نژاد مدیرعامل شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در دیدار با کارکنان روابط عمومی ایمپاسکو ضمن تبریک روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی عنوان کرد: روابط عمومی در شرایط کنونی، علاوه بر افکار عمومی، اصلی‌ترین رابط میان کارکنان یک شرکت با مدیران است که می‌تواند موجب افزایش تعامل و تفاهم میان بخش‌های مختلف یک سازمان باشد.

وی ادامه داد: امروزه جریان‌های زیادی در شکل‌گیری افکار عمومی نقش دارند و روابط عمومی قوی در هر سازمانی یکی از مهمترین و قوی‌ترین ابزارها در مدیریت افکار عمومی است.

کریم‌نژاد تصریح کرد: به رسمیت شناختن نقش روابط عمومی از سوی مدیریت سازمان، موجب حفظ و گسترش تعادل میان مدیران و معاونین شرکت با کارکنان از یک سو و با مخاطبان و افکار عمومی از سوی دیگر می‌شود.

وی تاکید کرد: به کارگیری دانش و تجربه در کنار نیروی انسانی خبره در روابط عمومی‌ها، انتقال پیام سازمان را به مخاطبان و افکار عمومی به سادگی امکان‌پذیر خواهد کرد.

مدیرعامل ایمپاسکو توضیح داد: روابط عمومی‌ها امروزه به ارتباط با مخاطبان و رسانه‌ها محدود نمی‌شود و کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک سازمان‌ها از جمله نقش‌های روابط عمومی به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: با توجه به نقش بی بدیل و تاثیرگذار روابط عمومی در پیشبرد اهداف، وظایف و مسئولیت‌های حوزه روابط عمومی پررنگ‌تر و گسترده‌تر از گذشته شده است.

کریم‌نژاد در پایان این روز را به مدیران و کارکنان واحد روابط عمومی در مجتمع‌های تابعه ایمپاسکو تبریک گفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها