رونمایی از طرح جدید بیمه البرز

بیمه البرز در حاشیه گردهمایی سراسری مدیران و روسای شعب و با حضور رییس کل بیمه مرکزی از طرح جدید خود با نام بریس رونمایی کرد.

رونمایی از طرح جدید بیمه البرز

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه البرز، پس از موفقیت خیره کننده طرح بیمه نامه زندگی شوکا در بازار بیمه کشور، بر اساس اصول مهم طرح شوکا نظیر "نوآوری"، "قراردادن مشتری در بهترین شرایط اقتصادی"، "زود بازده بودن" و... بیمه نامه مستمری و مکمل بازنشستگی طرح بِریس، طراحی و در بستر بیمه گری تحت وب و اختصاصی شرکت بیمه البرز رونمایی و اجرایی شد.

به گفته سلطانی عضو هیات عامل و معاون توسعه بازار و شبکه فروش، بیمه نامه مستمری و مکمل بازنشستگی بِریس اولین محصول کوتاه مدت مستمری با بالاترین نرخ بازده تضمینی در صنعت بیمه است.

امیر سلطانی با اشاره به اینکه ویژگی منحصر به فرد بیمه نامه بِریس این است که بر خلاف تمامی بیمه نامه های مستمری مشابه، اصل حق بیمه در انتهای مدت قرارداد به بیمه گذار مسترد خواهد شد گفت: پرداخت مستمری ماهانه در دوره های 5 ساله،اختیار در تعیین دوره انباشت سرمایه (مدت انتظار) توسط بیمه گذار، پرداخت حداقل یک برابر حق بیمه اولیه در انتهای مدت قرارداد، برخورداری از پوشش های بیمه ای مناسب، اختصاص سود مشارکت در منافع در پایان هر سال علاوه بر نرخ بهره تضمینی، امکان افزایش سالانه مبالغ مستمری با ضریب 15 یا 20 درصد، امکان دریافت وام و امکان بازخرید در هر زمان از مدت قرارداد بیمه از دیگر مزایای این طرح است.

بریس، نام آخرین بندر شهرستان چابهار در نقطه صفر مرز دریایی است که در کنار کوه های مریخی واقع شده است. ساحل بریس چشم اندازی به دریای بی کران و اقیانوس هند دارد که ماسه های طلایی آن در تلفیق با نور خورشید و آبی بیکران دریا و رنگ های زیبای لنج های ماهیگیری پهلو گرفته در اسکله، تداعی گر منظره ای وصف نشدنی هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها