در نشست مشترک مرکز خدمات حوزه و بیمه «ما» خراسان رضوی مطرح شد؛

راه‌اندازی میز خدمت بیمه و درمان طلاب استان خراسان رضوی

حجت‌الاسلام نوربخش معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات استان در نشست مشترک با بیمه «ما» استان گفت: از سال گذشته میز خدمت با محوریت آموزش ثبت‌اسناد الکترونیکی و پاسخگویی سؤالات در زمینه خدمات درمان و بیمه طلاب در مرکز خدمات حوزه علمیه استان راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی میز خدمت بیمه و درمان طلاب استان خراسان رضوی

 

 

به گزارش روابط‌عمومی مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی، نشست مشترک مرکز خدمات حوزه و بیمه «ما» استان با محوریت بررسی مشکلات درمانی طلاب برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حائری مدیر کل مرکز خدمات حوزه استان در این نشست گفت: الکترونیکی شدن ارسال اسناد پزشکی در کاهش مراجعات موثر بوده و باعث تسهیل امور طلاب شده است.

وی افزود: جهت رفاه حال طلاب انعقاد قرارداد با مراکز درمانی مشهد و شهرستان‌های استان باید توسعه پیدا کند تا مراجعات حضوری به مرکز کاهش پیدا کند.

آقای بیاتی رئیس بیمه «ما» استان نیز در این نشست گفت: تاکنون 330 مرکز درمانی به سامانه برخط بیمه ما متصل شده و افزایش مراکز طرف قرارداد استان در حال توسعه است و آماده انعقاد قرارداد با مراکز درمانی مشهد و شهرستان های استان هستیم.

حجت‌الاسلام نوربخش معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات استان نیز در این نشست گفت: از سال گذشته میز خدمت با محوریت آموزش ثبت‌اسناد الکترونیکی و پاسخگویی سؤالات در زمینه خدمات درمان و بیمه طلاب در مرکز خدمات حوزه علمیه استان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: برای پیگیری اقدامات بیمارستانی نیاز به رابط شبانه‌روزی بیمه وجود دارد تا موارد اورژانسی از آن طریق پیگیری شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها