حامی جلیلی؛ زنان بی روسری را فاحشه خواند

آقای جلیلی! این حامی شما هر زن بی‌روسری را فاحشه می‌خواند.

حامی جلیلی؛ زنان بی روسری را فاحشه خواند

توئیت امیر حسین ثابتی ، نماینده مجلس و مشاور سعید جلیلی زنان بدون روسری را بدتر از «فاحش»‌ها می داند و نگاه واقعی جریان پایداری را درباره پوشش زنان بیان می کند. او همچنین آنها را متهم کرده که پول می گیرند تا روسری بردارند و جامعه را به لجن بکشند!

به گزارش خبرآنلاین، سایت عصرایران نوشت: حالا این جریان می خواهد ریاست جمهوری را به دست بیاورد و نگاهش را در عمل اجرایی کند.

البته نماینده جلیلی - مریم اشرفی گودرزی - گفته است زنان و دختران نگران نباشند زیرا آنها را به خاطر موضوع حجاب شلاق نخواهیم زد و فقط تنبیهات ملایمی(!) مانند بردن به یک جای خاص برای اخذ تعهد، جریمه نقدی و زندان خواهیم داشت.

پزشکیان چند روز پیش با "تاریک" خواندن طرح "نور" مخالفت خود را با "گشت ارشاد" برای چندمین بار به طور علنی بیان کرد و گفت: این برخوردها با زنان و دختران گناهی بزرگ است که هیچ مبنای دینی ندارد و باید جمع شود و من تضمین می دهم تمام قد مقابل این موضوع بایستم.

او قبل تر و به ویژه در ماجرای مرگ مهسا امینی هم در مجلس و صدا و سیما از وجود گشت ارشاد و نحوه رفتار با زنان و دختران ایرانی به خاطر نوع پوشش انتقاد کرده و مورد هجمه اصولگرایان قرار گرفته بود.

توییت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها