شهید یوسف شیرانی، یکی از جوانان و از سرمایه‌های انسانی ارزشمند بنت بود

پیام مشترک تسلیت بنیاد هاسب و دیگر موسسات فرهنگی آموزشی و خیریه فعال در منطقه بنت به مناسبت شهادت مظلومانه آموزگاران و خدمتگزاران امنیت و فرهنگ منطقه.

شهید یوسف شیرانی، یکی از جوانان و از سرمایه‌های انسانی ارزشمند بنت بود

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا 

(آیه ۲۳ سوره احزاب)

 حضور محترم خانواده شهدا و شهروندان گرامی بخش بنت

خبر تاثر بار شهادت فرهنگی دلسوز جناب آقای مهندس یوسف شیرانی و برادر عزیز پرویز کدخدایی و دو تن از سربازان وطن، مقابل چشم دانش آموزان، در مراسم جشن عاطفه ها، موجب تاثر مردم استان و کثیری از ایرانیان و قاطبه ایران دوستان و وطن پرستان شد. 

در این سوگ و مصیبت، و نیز شهادت مظلومانه دیگر خدمتگزاران امنیت و توسعه در سایر مناطق استان، ما و قاطبه دوستان خیر و نیکوکار فعال در استان ؛  همدل و همراه شما و خانواده های محترم ، و داغدار این عزیزان هستیم.

 شهید یوسف شیرانی، یکی از جوانان و از سرمایه های انسانی ارزشمند بنت بود که در آموزش و پرورش و شورای شهر بنت منشا خدمات و فعالیت‌های بسیاری بود. فقدان ایشان و برادر شهید پرویز کدخدایی که در صحنه های مختلف اجتماعی و فرهنگی بخش بنت همیشه فعال و خدمتگزار بودند، برای همگان ملموس و جایشان و یادشان برای همیشه در دل های پاک شهروندان بنت باقی  و پایدار خواهد بود. 

این حوادث، اهمیت و ضرورت فعالیت های فرهنگی و آموزشی و جایگاه مسولیت اجتماعی شهروندان را بیش از پیش برای همه ما آشکار  و متعین می سازد.

 این دانش آموزان امروزند که می توانند دانشمندان و خدمتگزاران  و مدیران کارافرین فردای ایران و منطقه باشند. اما امروز ارامش و امید به اینده انان با عملیات خشونت امیز تروریستی مخدوش می گردد.

همانا نصیب افرادی که بدون کمترین تامل و اندیشه دستشان به خون برادران مسلمان و بلوچ خود آلوده می گردد! لعن و نفرین همیشگی مردم و عذاب الهی خواهد بود.

انشالله شهروندان بنت با صبوری و آگاهی و وحدت خود ریشه این جهل و خشونت را خشک خواهند کرد. از مدیران استان انتظار می رود با نگاهی کلان، اوضاع را کنترل و موجبات آرامش و امنیت جامعه و مردم را فراهم سازند. باشد که از این مرحله سخت و دشوار گذر و آینده ای درخشان و پربار را برای استان سیستان و بلوچستان شاهد باشیم.

صبر و آرامش را برای خانواده های این عزیزان و علو درجات را برای شهدا این حادثه از خداوند متعال خواستاریم.

دکتر محمدرضا واعظ مهدوی

مدیرعامل بنیاد هاسب

سیدمحمود حسینی 

رئیس هیات مدیره  بنیاد هاسب و مدیر عامل انجمن پیوند سبا

علی فقیه

مدیرعامل بنیاد فرهنگی امام صادق(ع) اصفهان

حیدر زندیه 

رئیس هیات مدیره مجتمع آموزشی رهیار تهران

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها