طارمی به هیچ عنوان حاضر به تمدید قرارداد با پورتو نیست

طارمی تحت هیچ شرایطی حاضر به تمدید قرارداد با پورتو نیست.

طارمی به هیچ عنوان حاضر به تمدید قرارداد با پورتو نیست

خردادماه: مهدی طارمی پیشنهاد قرارداد الهلال را به ارزش 35 میلیون یورو در سال رد کرد.

شهریور ماه: مهدی طارمی پیشنهاد قرارداد با میلان را به ارزش 3 میلیون یورو در سال پذیرفته است. 

حقیقتش را که بخواهید هیچ کسی در فوتبال اروپا برای موفقیت شدن لایق‌تر از مهدی طارمی نیست. 

همه در قاره سبز آخرین تحولات مذاکرات میلان با پورتو برای جذب طارمی را دنبال می‌کنند. منتهی همه چیز پیچیده است؛

باشگاه پورتو به تمام معنا رندی می‌کند و با اینکه می‌داند طارمی ۳۱ ساله در پنجره تابستانی آینده(تیر ۱۴۰۳) بازیکن آزاد می‌شود رقم بسیار بالای 25 تا 30 میلیون یورو را برای رضایتنامه او در نظر گرفته و از خواسته خود کوتاه نمی‌آید!

میلان باشگاهی است که الان نیاز جدی به جذب مهاجم دارد و از نظر اقتصادی جذب طارمی با رقم پیشنهادی پورتو برای آنها صرف نمی‌کند چون این بازیکن سال دیگر آزاد می‌شود می‌تواند رایگان به هر تیمی بخواهد برود.

اگر میلان با ادامه رندی باشگاه پورتو مهاجم دیگری بخرد، در سال آینده معلوم نیست که باز هم خواهان عقد قرارداد با مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که آن موقع ۳۲ ساله شده باشد. از سوی دیگر نیکولو شیرا، خبرنگار مشهور ایتالیایی در توییتی نوشته: «مهدی طارمی برای عقد قراردادی تا سال 2026 (سه میلیون یورو در سال + یک میلیون پاداش) با میلان به توافق اولیه رسیده است. انتظار می‌رود دور جدید مذاکرات بین میلان و پورتو در ساعات آینده برگزار شود. روسونری پیشنهادی 18 میلیونی (15 میلیون + سه میلیون پاداش) آماده کرده اما پورتو که نمی‌خواهد طارمی را ارزان از دست بدهد، همچنان خواستار 25 میلیون یورو است.» 

با بررسی فضای رسانه‌ای و هواداری باشگاه میلان و صحبت‌های کارشناسان بیش از نود درصد او را خرید خوبی برای میلان می‌دانند. منتقدان اما فقط به سن طارمی ایراد وارد می‌کنند و چون تعریف از جوانگرایی در فوتبال ما با اروپا تفاوت زیادی دارد شاید برای ما کمی عجیب باشد. با این وجود در فوتبال ایتالیا برخلاف بسیاری دیگر از کشورها این یک ایراد بزرگ به حساب نمی‌آید و او قطعا می‌تواند مهاجم خطرناک و تاثیرگذاری باشد.

در آخر باید در نظر داشت که طارمی تحت هیچ شرایطی حاضر به تمدید قرارداد با پورتو نیست. اگر پورتو از خواسته خود تا ۵ میلیون یورو کوتاه بیاید، طارمی راهی میلان می‌شود. در غیر این صورت مهدی فصل بعد رایگان به هر تیمی که دوست داشته باشد می‌رود و پورتو حداقل ۱۸ میلیون یورو ضرر می‌کند. منتهی یک فصل از برنامه فوتبالی طارمی را خراب می‌کند!

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها