کدام محله تهران بیشترین هتل را دارد

تهران به دلیل این که پایتخت ایران است، هتل‌های زیادی دارد. برای این که در هنگام رزرو هتل تهران سردرگم نشوید باید شناخت خوبی نسبت به بهترین محله‌های تهران برای رزرو هتل داشته باشید‌‌.

کدام محله تهران بیشترین هتل را دارد

اگر قرار است به هر دلیلی به تهران سفر کنید باید برای اقامت هتل مناسبی را در نظر بگیرید تا خاطره خوشی از سفر خود داشته باشید. یکی از مسائل مهم در هنگام انتخاب هتل توجه به موقعیت مکانی مناسب هتل است. از این رو در این مقاله ما به بررسی بهترین محله‌های شهر تهران برای رزرو هتل تهران پرداخته‌ایم.

هتل دیاموند تهران

اگر در سفر به تهران قصد دارید بیشتر وقت خود را سطح شهر بگذرانید و اقامتی مقرون به صرفه را در شمال تهران تجربه کنید، هتل دیاموند تهران همان چیزی است که انتظارش را دارید. هتل دیاموند هتل بزرگی نیست و جمع و جور بودنش و همچنین آرامش موجود در طبقات، مشخصه خاص این هتل است. این هتل از سال ۱۳۹۳ در شش طبقه شروع به کار کرده است و شصت باب اتاق دارد. چیزی که در اقامت در هتل دیاموند توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، برخورد گرم و صمیمانه پرسنل هتل است که باعث شده خاطرات خوبی از این هتل در ذهن مسافران باقی بماند.

نکات مهم هنگام رزرو هتل در شهر تهران

برای رزرو هتل تهران بهترین کار مراجعه به سایت‌های معتبر اینترنتی است. از عوامل مهم در انتخاب هتل برای اقامت می‌توان موارد زیر را نام برد:

قیمت مناسب

مناسب بودن قیمت هتل برای هر مسافری مهم است‌. البته در این جا لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که انتخاب هتل با قیمت ارزان می‌تواند هزینه‌های جانبی زیادی را به دوش شما بیندازد.

امکانات هتل

برای این که در طول اقامت در هتل آسایش و راحتی داشته باشید، توجه به امکانات هتل بسیار مهم است. رستوران و کافی‌شاپ یکی از امکانات هتل است. برخی از هتل‌ها امکاناتی مانند آرایشگاه و استخر دارند.

3

نظافت و خدمات

برای این که اقامت دلپذیرتری در هتل داشته باشید، باید هتلی را برای اقامت خود در نظر بگیرید که به اصول نظافتی مانند سرویس بهداشتی پاکیزه و ملحفه‌های تمیز پایبند باشد.

برخورد پرسنل

هتلی که پرسنل خوش برخوردی دارد، مسافران آن می‌توانند اقامت دلنشینی را تجربه کنند. برای این که از نحوه برخورد کارکنان هتل آگاه شوید، باید از تجربه مسافرانی که قبلا در هتل موردنظر اقامت داشته‌اند، کمک بگیرید. برای این منظور کافی است نظرات مسافران که در سایت‌های مختلف ثبت شده‌اند را مطالعه بفرمایید.

موقعیت مکانی

اگر هتل موقعیت مکانی خوبی داشته باشد، مسافران به راحتی می‌توانند به مکان‌های مختلف مانند بازار و ایستگاه حمل‌ونقل عمومی دسترسی پیدا کنند. در واقع موقعیت مکانی مناسب هتل باعث می‌شود، مسافران در ترافیک‌های سرسام‌آور زمان خود را هدر ندهند.

بهترین محله‌های تهران برای سفر هتل

همان طور که اشاره شد موقعیت مکانی مناسب یکی از معیارهای مهم در هنگام رزرو هتل است. از این رو در این جا قصد داریم بهترین محله‌های تهران برای رزرو هتل را معرفی کنیم‌.

رزرو هتل تهران در خیابان ولیعصر

خیابان ولیعصر طولانی‌ترین خیابان در خاورمیانه است. افراد در نسل‌های مختلف از این خیابان خاطرات زیادی دارند. از میدان شوش تا میدان تجریش این خیابان ادامه دارد. به طور کلی خیابان ولیعصر شمال و جنوب تهران را به هم متصل می‌کند. چنارهای چندین ساله در خیابان ولیعصر تهران وجود دارد که قدم زدن در بین آن‌ها حس‌وحال متفاوتی به شما می‌دهد‌.

اگر به محله‌های قدیمی علاقه‌مند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به محله‌های میدان تجریش بیندازید. کافه‌ها و موزه‌های قدیمی زیادی در خیابان ولیعصر تهران وجود دارد.‌ هتل‌های زیادی در خیابان ولیعصر تهران واقع شده‌اند که می‌توان هتل پنج ستاره استقلال تهران را نام برد. هتل آراد و هتل هما در این خیابان واقع شده‌اند.

رزرو هتل تهران در خیابان جمهوری

خیابان جمهوری تهران از نظر موقعیت مکانی بین میدان جمهوری تا میدان بهارستان است. یکی از اولین کافه‌های ایران، کافه نادری است که در این خیابان واقع شده است. در این کافه هنرمندان معاصری مانند سیمین دانشور، فروغ فزاد و شاملو دور یکدیگر جمع می‌شده‌اند و در مورد مسائل مختلف به بحث و گفتگو می‌پرداختند.

4

به همین دلیل خیابان جمهوری از نوستالژیک‌ترین خیابان‌های تهران است. هتل انقلاب تهران بهترین هتل تهران است که در خیابان جمهوری قرار دارد از دیگر هتل‌های تهران که در محدوده خیابان جمهوری قرار دارند، می‌توان به هتل آپارتمان رازی اشاره کرد. هتل نادری نو یکی دیگر از هتل‌هایی است که در این خیابان واقع شده است.

رزرو هتل در خیابان لاله‌زار

خیابان لاله‌زار تهران که جاذبه‌های فرهنگی و هنری زیادی دارد یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های شهر تهران است. گراند هتل یکی از هتل‌های معروف شهر تهران است که در این خیابان واقع شده است. در خیابان لاله‌زار تهران سینما‌های زیادی وجود دارد. هتل مرکزی تهران در خیابان لاله‌زار واقع شده است. تعداد زیادی هاستل در این خیابان وجود دارد.

رزرو هتل در محله فرحزاد

محله فرحزاد تهران یکی از محله‌های لوکس‌نشین است که آب‌وهوای فوق العاده ای دارد. این محله در شمال تهران واقع شده است و بهترین محله برای سکونت است. محله فرحزاد در زمان‌های گذشته در مسیر جاده امامزاده داوود بوده است. در این محله رستوران‌های سنتی زیادی وجود دارد و پاتوق تهرانی‌ها در تعطیلات آخر هفته است. هتل پالاس تهران یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های شهر تهران است که در این محله واقع شده است.

سخن پایانی

تهران پایتخت ایران هتل‌های زیادی دارد. برای این که در هنگام رزرو هتل تهران دچار سردرگمی نشوید، بهتر است با بهترین محله‌های تهران برای رزرو هتل آشنا شوید. در این مقاله ما به بررسی بهترین محله‌های تهران برای رزرو هتل پرداخته‌ایم.

 

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها