«خانه پدری» هم به سینما بازگشت و گیشه هیچ تکانی نخورد/ افت فروش فیلم‌های سینمایی در ناآرامی‌های اخیر

گیشه این هفته سینما تحت تاثیر گرانی بنزین و حواشی آن و بازگشت فیلم خانه پدری به چرخه اکران بود.

«خانه پدری» هم به سینما بازگشت و گیشه هیچ تکانی نخورد/ افت فروش فیلم‌های سینمایی در ناآرامی‌های اخیر

سرویس فرهنگ مستقل آنلاین: به نقل از ایرنا این هفته هرچند فروش فیلم‌های سینمایی در حال اوج گیری بود اما اتفاقات و ناآرامی‌های اخیر بر فروش گیشه نیز تاثبر گذاشت تا روزهای خوب سینما با ورود دوباره خانه پدری تکمیل نشود.

در میان چهار فیلمی که به تازگی اکران شده است، سه فیلم سینمایی بنیامین، سمفونی نهم و تورنادو فروش خوبی در گیشه نداشتند و تنها فیلم منطقه پرواز ممنوع توانست در بین پنج فیلم پرفروش این هفته سینما قرار بگیرد.

مطرب

اما فیلم سینمایی در دومین هفته نمایش خود ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان فروخت و در رده نخست پرفروش‌های هفته باقی ماند.

مطرب در مجموع دو هفته نمایش در ۱۵۴ سال سینما ۸ میلیارد و ۸۴۴ میلیون تومان فروخته است.

 یک خواننده پیش از انقلاب (پرویز پرستویی) داستان این فیلم است که پس از وقوع انقلاب اسلامی از کار بی‌کار می‌شود و شرایط سختی را پشت سر می‌گذارد تا اینکه فرصتی پیش می‌آید تا در ترکیه کنسرتی اجرا کند و...

پرویز پرستویی در نقش ابراهیم، الناز شاکردوست در نقش زیبا، محسن کیایی در نقش فواد و مهران احمدی در نقش مارشال در مطرب بازی کرده‌اند.

 

چشم و گوش بسته 

این فیلم سینمایی دیگر فیلم تازه اکران شده نیز ۹۲۰ میلیون تومان فروخته تا این فیلم نیز در دومین هفته متوالی در رده دوم جدول پرفروش‌های هفته قرار گیرد.

این فیلم در مجموع دومین هفته نمایش در ۱۲۵ سالن سینما ۲ میلیارد و ۱۴ میلیون تومان فروخته است.

امین حیایی، بهرام افشاری، آناهیتا درگاهی، مسعود کرامتی، لیندا کیانی، پوریا پورسرخ،  مانی حقیقی و محمدرضا صولتی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم روایت مردی است که توسط یک زن تبهکار کُشته می‌شود و دو غریبه را به جرم قتل بازداشت می‌کنند. یکی صحنه قتل را ندیده چون نابیناست، آن یکی هم فقط صحنه را دیده چون ناشنواست! آنها یک صبح تا غروب فرصت دارند که از این مهلکه جان سالم به در ببرند...

 

خانه پدری

فیلم دردسرساز کیانوش عیاری هر چند در میانه راه از اکران باز ماند اما حالا با اکران مجدد این هفته ۴۲۷ میلیون تومان فروخته است.

این فیلم در چهارمین هفته نمایش و در تنها ۱۶ سالن سینما در مجموع به فروش ۸۸۹ میلیون تومانی رسیده است و در رده سوم پرفروش هفته قرار گرفت.

این فیلم سرگذشت خانواده‌ای در شش دهه را روایت می‌کند. زندگی محتشم از ۱۵ تا ۸۰ سالگی که در مرگ خواهر بزرگترش خود را مقصر می‌داند.

مهدی هاشمی، شهاب حسینی، مهران رجبی، ناصر هاشمی، نازنین فراهانی، مینا ساداتی و معصومه بافنده بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

هزارتو

این فیلم چهارمین اثر پرفروش این هفته گیشه است که در هفته چهارم‌اش در 127 سالن سینما 387 میلیون تومان فروخت. کل فروش این فیلم به 4 میلیارد و 5 میلیون تومان رسیده است.

شهاب حسینی، ساره بیات، غزاله نظر، پژمان جمشیدی، فریبا جدیکار، علیرضا ثانی فر، مریم معصومی، شیرین یزدان بخش و مهسا باقری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه این داستان آمده: زندگی یه هزارتووی پیچیده‌اس، همه آدما دنبال راهی برای فرار هستند اما فقط یه مسیر خروج وجود داره و تا موقعی که به مرکزش نَرسی متوجه‌اش نمی‌شی!

 

منطقه پرواز ممنوع

این فیلم به کارگردانی امیر داسارگر نیز در دومین هفته نمایش با فروش ۲۴۱ میلیون تومانی در رده پنجم پرفروش‌های هفته قرار گرفت.

این فیلم در مجموع با اکران در ۱۰۹ سالن سینما ۳۹۷ میلیون تومان فروخته است.

این فیلم ماجراجویانه، روایتگر داستان ۳ نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی پور و بهار نوحیان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها