نوید محمدزاده:

برای نقشم در «متری شش و نیم» پیر شدم/ همیشه تلاش می‌کنم وکیل خوبی برای کارکترم باشم

فیلم سینمایی «متری شیش‌ونیم» با حضور سعید روستایی و نوید محمدزاده در دو سانس در روز ششم جشنواره فیلم توکیو به نمایش درآمد.

برای نقشم در «متری شش و نیم» پیر شدم/ همیشه تلاش می‌کنم وکیل خوبی برای کارکترم باشم

سرویس فرهنگی مستقل آنلاینجشنواره بین‌المللی فیلم توکیو یکی از ۱۲ جشنواره بین‌المللی بزرگ جهان و از مهم‌ترین جشنواره‌های فیلم آسیا است که هرساله در توکیو ژاپن برگزار می‌شود.این جشنواره از سال ۱۹۸۵ آغاز به‌کار کرد و تا ۱۹۹۱ به‌صورت هر دو سال یکبار برگزار می‌شد که پس از آن به صورت سالانه ادامه یافت.

جشنواره فیلم توکیو به همراه جشنواره فیلم شانگهای تنها جشنواره‌های رقابتی آسیایی مورد تأیید انجمن تهیه‌کنندگان جهانی فیلم (FIAPF) به‌شمار می‌روند. جایزه بزرگ این جشنواره که بزرگ‌ترین رویداد سینمایی ژاپن به‌شمار می‌رود به نام ساکورا به بهترین فیلم بخش مسابقه اهدا می‌شود.

امسال فیلم سینمایی متری شش‌و‌نیم به نمایندگی از سینمای ایران در این رقابت آسیایی حضور دارد. این فیلم در روز شش جشنواره در دو سانس با حضور نوید محمدزاده و سعید روستایی کارگردان و بازیگر این فیلم به نمایش درآمد.

نوید محمدزاده به نقل از ایسنا در نشست خبری متری شش‌ونیم در توکیو گفت: من علاقه زیادی به سینمای ژاپن و آقای کوروساوا دارم. او ادامه داد که من همیشه سعی کرده‌ام وکیل خوبی برای نقش‌هایم باشم اما بازی در این نقش مرا پیر کرد.

چون موضوع فیلم متری شش‌ونیم مواد مخدر بود، در جلسه پرسش و پاسخ موضوع اصلی مورد بحث قرار گرفت که تماشاگران و خبرنگاران در دو سانس مختلف سوال‌های‌شان را مطرح کردند.

پیمان معادی نیز بدلیل حضور در صحنه فیلمبرداری فیلم جدیداش قادر به حضور در این جشنواره نبود، در نتیجه در یک تماس تصویری  با مخاطبان ژاپنی صحبت و اظهار امیدواری کرد که در سال‌های بعد بتواند به ژاپن بیاید.

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها