اسرائیل در حمله دیشب از چندین جنگنده و پهپاد استفاده کرد؟

رژیم صهیونیستی در حمله دیشب از چندین جنگنده و پهپاد استفاده کرد/ فقط یک سامانه‌ دفاعی مورد هدف قرار گرفت.

اسرائیل در حمله دیشب از چندین جنگنده و پهپاد استفاده کرد؟

ابوالفضل ظهره‌وند عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با شبکه خبری ایران ۲۴: 

 حمله شب گذشته اسرائیل مصداق جمله ی «کوه موش هم نزایید» است و این کار را برای ما سخت می‌کند، زیرا هیچ دستاوردی نداشته است، و ما باید تصمیم بگیریم که این حمله مفتضحانه ارزش کتک زدن رژیم صهیونیستی را دارد، یا نه؟ 

 رژیم نباید ما را تست می‌کرد، اما این اشتباه را مرتکب شد و دید که سامانه پدافندی چند لایه نیروهای مسلح بسیار کارآمد است.حمله دیشب شاید یکی از اهدافش کمک به پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود. 

 ما باید محاسباتی برای هزینه و فایده داشته باشیم که ببینیم چگونه و در چه زمانی پاسخ رژیم صهیونیستی را بدهیم، احتمالا ما به این جمع بندی برسیم که نیاز است پاسخ جدیدی به رژیم صهیونیستی بدهیم. 

 در حمله دیشب فقط یکی از سامانه‌های دفاعی ما مورد هدف قرار گرفته است، یعنی هیچ آسیب جدی به زیرساخت‌های نظامی و اقتصادی کشور وارد نشده و تلفات انسانی سنگینی نداشتیم. 

 ما باید به قدرت نیروی پدافندی کشور افتخار کنیم، زیرا، به رغم اینکه رژیم صهیونیستی از چندین جنگنده و پهپاد استفاده کرد، اما عملکرد بسیار خوبی داشت. تقریباً همه پهپادها و جنگنده های رژیم قبل از اینکه اقدامی انجام دهند، نابود شد/ایران۲۴

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها