مدیر ستاد اقامه نماز از شرکت فولاد خراسان بازدید کرد

در روز شنبه بیستم مردادماه، مدیر ستاد اقامه نماز در سفر به نیشابور به همراه معاونین و کارشناسان اداره کار و رفاه اجتماعی استان در راستای اجرای برنامه های مصوب ستاد اقامه نماز کشور مبنی بر بازدید رسمی از مراکز کارگری و برنامه ریزی جهت توسعه و ترویج فرهنگ نماز از کارخانه فولاد این شهرستان، بازدید کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز از شرکت فولاد خراسان بازدید کرد

 

به گزارش روابط عمومی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی، در ابتدا نشستی با مسئولین مجتمع فولاد تشکیل و موارد مختلفی مذاکره شد و نسبت به آموزش معارف نماز و واجبات دینی برای کارگران و پرسنل این مجموعه که جمعیت انبوهی در این مجتمع مشغول اند گفتگو شد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین سبحانی نیا مدیر ستاد اقامه نماز استان در جمع نمازگزاران شرکت فولاد گفت: افراد در مقاطعی از زندگی بعضا مشکلات و سختی هایی روبرو می شوند ولی خداوند متعال سرمایه های مختلفی به انسان اعطا کرده که می توان با استفاده از آن مشکلات را کاهش و حل کرد.

وی ادامه داد: اگر در زندگی معیشت قدری سخت شده با افزایش محبت در خانواده و فرزندان قدری می توان جبران کرد و اگر دعوت فرزندان به نماز پیچیده شده باشد یادگیری شیوه های دعوت و شناخت فرزندان خود و کمک گرفتن از افراد آگاه می توان دعوت را آسان و آنان را با نماز مانوس کرد.

سبحانی نیا ادامه داد: لذا نباید صورت مسئله دعوت فرزندان به نماز نادیده گرفته شود بلکه باید با پیدا کردن راه های نو و گفتمان جذاب آنان را با نماز، مسجد و قرآن آشنا کرد.

همچنین در مسیر شرکت فولاد مدیر ستاد اقامه نماز به همراه معاونین و کارشناسان از مکان ورزشی مربوط به اداره کار و رفاه اجتماعی بازدید کرد و در جمع نوجوانان به گفتگو پرداخت و از چند دانش آموزی که نماز خود را به درستی خواندند تقدیر کرد.

 

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها