دادستان تهران علیه مدیر مسؤول روزنامه شرق بخاطر موضوع «زن آزاری» اعلام جرم کرد

دادستان تهران: به دنبال انتشار چند گزارش با موضوع «زن آزاری»، پرونده‌ای به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی برای روزنامه شرق تشکیل شد.

دادستان تهران علیه مدیر مسؤول روزنامه شرق بخاطر موضوع «زن آزاری» اعلام جرم کرد

به گزارش روابط عمومی دادگستری تهران، دادستانی تهران علیه مدیر مسؤول روزنامه شرق، بابت انتشار مطالب خلاف واقع و غیرمستند در حوزه زنان اعلام جرم کرد.

علی صالحی، دادستان تهران، گفت:

به دنبال انتشار چند گزارش در روزنامه شرق و شبکه اینترنتی وابسته به آن، با موضوع زن آزاری، مدیر مسؤول و خبرنگاران آن رسانه جهت اخذ توضیح و ارائه مستندات به دادستانی تهران دعوت شدند.

با عنایت به اینکه توضیحات و مستندات ارائه شده از سوی مدیر مسؤول روزنامه شرق و همکاران ایشان قانع کننده نبود؛ پرونده‌ای تشکیل و جهت رسیدگی به اتهام ایشان و سایر عوامل مربوطه به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و غیره به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع گردید.

روزنامه شرق و شبکه اینترنتی وابسته به آن در روز‌های ۱۱، ۱۳ و ۱۴ تیرماه جاری با انتشار سه گزارش خبری با عناوین «ابهام در تشابه قتل زنان مثله شده»، «سارقانی با نمای جدید» و «هر چهار روز یک زن کشی» به طرح ادعا‌ها و مطالبی غیر مستند پرداخته است که موجب هراس زنان شده و تصویرسازی‌های صورت گرفته، موجب اشاعه حس ناامنی در جامعه شده و مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند قرار گرفته است./ فارس

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها