افتتاح دو هتل جدید در قشم

افتتاح دو هتل جدید در قشم

 

قشم یکی از جزایر زیبای خلیج فارس است که به همین دلیل افراد زیادی علاقمند به سفر به این جزیره زیبا هستند. قشم در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است به طوری که یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری محسوب می‌شود. به همین دلیل با افزایش تعداد مسافر نیاز به توسعه زیرساخت‌ها و ساخت هتل در قشم بیش از گذشته حس می‌شود. ما قصد داریم در این مقاله با برخی از بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های قشم آشنا شده و به بررسی دو هتل جدید افتتاح شده در این جزیره بپردازیم.

بهترین زمان سفر به جزیره قشم

جزیره قشم جزو آن درسته از مقاصد سفر است که مسافران و گردشگران علاقه دارند تا در طول سفر با زندگی افراد بودمی و محلی آن نیز آشنا شوند؛ شرایط بومی متفاوت قشم نسبت به جزیره کیش باعث شده که تعداد اقامتگاه‌های بومگردی و بوتیک هتل‌ها در این شهر بیشتر باشد. جزیره قشم در جنوب ایران و در خلیج فارس واقع شده است؛ یکی از ویژگی‌های این منطقه جغرافیایی،‌ نزدیکی به خط استوا و گرمای هوا است. به همین دلیل سفر به این جزیره در فصول گرم سال بسیار سخت خواهد بود. بهترین زمان برای سفر به جزیره قشم و لذت بردن از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و محلی آن، فصل زمستان و اوایل بهار است. در این بازه زمانی وضعیت آب و هوایی بسیار مطلوب بوده و گردشگران از طبیعت زییای این منطقه لذت می‌برند.

معرفی بهترین هتل‌ در قشم

در جزیره قشم مانند جزیره کیش نمی‌توان هتل‌های لوکس و پنج ستاره برای اقامت پیدا کرد؛ بیشتر هتل‌ها در این جزیره از نوع هتل‌های چهار ستاره و کمتر، هتل آپارتمان، بوتیک هتل و اقامتگاه بومگردی هستند. با این حال هتل‌های خوبی با امکانات رفاهی و تفریحی عالی در این در قشم وجود دارد که در ادامه با چند نمونه از این هتل‌ها آشنا می‌شویم.

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

با توجه به ساحلی بودن یکی از خوش آب و هواترین هتل‌ها در جزیره قشم است. زمین تنیس، سالن بیلیارد، سالن مخصوص تنیس روی میز، اتاق بازی، امکانات ورزش‌های آبی، ساحل اختصاصی، کافی‌شاپ، رستوران و ... از امکانات متنوع این هتل در قشم است. ویژگی منحصر به فرد این هتل نزدیکی آن به دریا است که تنها با کمی قدم زدن به سواحل نیلگون و زییای خلیج فارس می‌رسید.

بوتیک هتل فولتون

این بوتیک هتل که فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است به عنوان لاکچری‌ترین هتل در قشم به حساب می‌آید. این هتل از سه ساختمان با کاربری‌های متفاوت از جمله ویلا، آپارتمان و هتل تشکیل شده است. اتاق‌های این هتل از امکانات و تجهیزات خوبی برخوردار هستند به طوری که مسافران در هنگام اقامت کمبودی احساس نمی‌کنند. حوضچه هامون که یکی از جاذبه‌های زیبای طبیعی قشم است در نزدیکی این هتل قرار دارد. سالن اجتماعات،‌ اتاق چمدان، سونا و استخر، رستوران و ... از امکانات این هتل هستند.

بوتیک هتل ایرمان قشم

بوتیک هتل ایرمان قشم

هتل ایرمان در قشم را می‌توان یکی از زیباترین و بهترین هتل‌های این جزیره تامید که طراحی و ساخت آن ترکیبی از سنت و مدرنیته است. این هتل در 5 طبقه ساخته شده و اتاق‌های یک، دو و سه تخته هستند که مسافران با توجه به تعداد نفرات می‌توانند در آن اقامت کنند. اتاق‌های این هتل بسیار مجهز هستند و بدون شک یکی از بهترین هتل‌های قشم در این زمینه محسوب می‌شوند. هتل ایرمان در منطقه بسیار خوبی واقع شده است به طوری که فاصله کمی تا مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی مهم قشم دارد. صندوق امانات، IPTV،‌ کافی‌شاپ، رستوران، اینترنت، استخر و ... از جمله امکانات تفریحی و رفاهی این هتل محسوب می‌شوند

هتل ارم قشم

این هتل یمی از جدیدترین و زیباترین هتل‌های قشم محسوب می‌شود که در سال 1395 راه‌اندازی شده است. این هتل چهار ستاره و لوکس در پنج طبقه ساخته شده و شامل 96 اتاق برای اقامت مسافران است. یکی از ویژگی‌های اصلی این هتل، پرسنل حرفه‌ای و کاربلد آن است که بسیاری از مسافران قشم را به اقامت در این هتل علاقمند می‌کند. صندوق امانات، اینترنت و رستوران از دیگر امکانات این هتل به حساب می‌آید.

هتل سینگو

این هتل سه ستاره یکی از تمیزترین و مجهزترین هتل‌های قشم است. این هتل که شامل 64 اتاق به منظور اسکان مسافران است، در یکی از بهترین منطقه‌های قشم قرار دارد؛ این هتل در مرکز منطقه درگهان قرار گرفته است که باعث شده دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید، تفریحی و گردشگری در این جزیره داشته باشد.

هتل ارم قشم

هتل دریتا و هتل الیت؛ دو هتل جدید جزیره قشم

در اسفندماه سال 1401 و در آستانه نوروز 1402 از دو هتل جدید در جزیره قشم بهره‌برداری شد. یکی از این هتل‌ها به نام دریتا، یک هتل چهار ستاره است که با 62 اتاق ظرفیت اقامت و پذیرایی از 142 مسافر را دارد. دومین هتل، الیت نام دارد که یک هتل آپارتمان شامل 12 سوئیت به همراه 42 تخت است که از نوروز 1402 پذیرای مهمانان و گردشگران جزیره قشم خواهد بود.

با توجه به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر جزیره قشم، در سال‌های اخیر به مقوله گردشگری این جزیره توجه ویژه‌ای شده و اقدامات بسیار خوبی در زمینه توسعه زیرساخت‌های گردشگری انجام شده است. جزیره قشم از نظر تعدد و تنوع هتل‌ها و مراکز اقامتی در وضعیت خوبی قرار دارد؛ از این رو علاقمندان به سفر به این جزیره زیبا می‌توانند به راحتی از طریق سایت‌های ارائه دهنده خدمات گردشگری به صورت آنلاین نسبت به رزرو هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف جزیره قشم اقدام کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها