درویش باعث حال بد این روزهای پرسپولیس است؟

حال بد پرسپولیس در تابستان 1403؛ درویش رفتنی می‌شود؟

درویش باعث حال بد این روزهای پرسپولیس است؟

تیم فوتبال پرسپولیس برخلاف رقبای خود وضعیت مناسبی در نقل و انتقالات 1403 ندارد.

شروین رمضانی- از روزی که پرسپولیس در لیگ برتر فصل قبل قهرمان شد تا امروز یک روز آرام نداشته‌است. بعد از قهرمانی پرسپولیس تا امروز را مرور کنید. جدایی اوسمار، جدایی ستاره هایی مثل بیرو و ترابی و حالا ناتوانی در جذب ستاره‌های جایگزین.

درویش که تا پیش از این از بزنگاه‌های مهمی همچون حذف یحیی گل‌محمدی سربلند و قهرمان بیرون آمده‌بود، حالا با مشکلات مختلفی مواجه شده و دیگر مورد حمایت هواداران نیست. رفتن رضاییان به استقلال و ناتوانی سرخپوشان در جذب منابع مالی برخلاف استقلال، سبب شده تا حالا دیگر کسی اسم پرز را در کنار نام درویش قرار ندهد.

مدیرعامل پرحاشیه سرخ‌ها البته هنوز فرصت دارد تا کمی از بار شکست نقل و انتقالاتی خود را با جذب ستاره‌های لژیونر فوتبال ایران پوشش دهد، اما مشکل اینجاست که خبری از تامین منابع مالی هم نیست و بانک شهر برخلاف هلدینگ خلیج فارس انگار علاقه چندانی به ریخت و پاش در فوتبال ایران ندارد.

جنس پرسپولیس برای رقابت با مدعیان جور نیست و صدای گاریدو هم درآمده؛ این مربی از مدیریت باشگاه در روزهای اخیر گلایه کرده که قرار بود طبق برنامه ریزی انجام‌شده، تیر ماه به اردوی خارجی برود اما عدم تشکیل تیم و خالی بودن لیست باشگاه در پست‌های کلیدی باعث شد این اردو به مرداد منتقل شود.

پرسپولیس هنوز برای دروازه به گزینه نهایی خود نرسیده و هر روز اسم اخباری، فرعباسی و حتی پورحمیدی حوالی این باشگاه شنیده می‌شود. از سوی دیگر قلی زاده هم سنگ بزرگی بوده که حداقل تا این لحظه جذب قطعی او بعید به نظر می‌رسد. پرسپولیس به دنبال جذب قرضی این بازیکن است، زیرا لخ پوزنان برای صدور رضایت‌نامه، نزدیک به 2 میلیون دلار از باشگاه‌های ایرانی طلب کرده‌است.

برخلاف تصور هواداران ضعف پرسپولیس در نقل و انتقالات سبب شده تا هم سعید صادقی و هم فرشاد فرجی در این تیم ماندنی شوند و حتی بر سر انتقال و جدایی عبدی نیز شایعه زیاد است، زیرا پرسپولیس نتوانسته بازیکنان خوبی در فاز هجومی بگیرد؛ آن هم درست در روزهایی که ترابی راهی تراکتور شده‌است.

در فاز دفاعی هم شنیده می شود عبدالکریم حسن در نهایت رفتنی می شود و به الوکره خواهدپیوست. این گزاره را کنار جدایی نعمتی و اسماعیلی فر بگذارید تا متوجه حجم فاجعه در اردوگاه قرمزها شوید.

بعید است پرسپولیس با این وضعیت به نقطه مطلوبی برسد و بعید نیست که درویش با این وضعیت فقط چند هفته دیگر با پرسپولیس همکاری کند. نتایج ضعیف آتی باعث می شود به زودی شاهد تغییر باشیم، به ویژه اینکه با حضور دولت پزشکیان و وزیر جدید ورزش و جوانان در راس وزارت، گزینه های جدیدی خود به خود مطرح خواهندشد.

منبع: خبر فوری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها