مجموعه داستانی«همه به هم شب بخیر گفتند اما کسی نخوابید!» رسول یونان وارد بازار کتاب شد.

نشر نیماژ جدیدترین مجموعه داستان‌های کوتاه رسول یونان را منتشر کرد تا در دسترس علاقمندان به این نویسنده و عموم مردم قرار بگیرد.

مجموعه داستانی«همه به هم شب بخیر گفتند اما کسی نخوابید!» رسول یونان وارد بازار کتاب شد.

سرویس فرهنگی مستقل آنلاین: جدیدترین اثر رسول یونان که مجموعه داستان‌های کوتاه است با نام همه به هم شب بخیر گفتند اما کسی نخوابید، توسط نشر نیماژ روانه بازار کتاب شد.

‌ کتاب همه به هم شب بخیر گفتند اما کسی نخوابید، ۳۱ داستان کوتاه در 142 صفحه است. داستان‌هایی نظیر «دانیال و سگ‌های وحشی»، «هرجا تو بخواهی آنجا می‌رویم»، «چراغ‌زنبوری»، «احمق‌های بدبخت»، «نگران نباش! پاپیون فرار کرد» و ...

رسول یونان شاعر، نویسنده، مترجم  و نمایشنامه نویسی است که تجربه فیلمسازی و بازیگری را نیز در کارنامه هنری و کاری‌اش دارد.

هواداران رسول یونان می‌گویند: چیزی که آثار او را خاص کرده است، یکی بودن زندگی و شعرش است. آنها معتقدند با وجود تیراژ پایین کتاب در ایران، کتاب‌های او فروش خوبی دارند.

از رسول یونان تاکنون چند دفتر شعر به چاپ رسانده‌است. گزیده‌ای از دو دفتر شعر رسول یونان با عنوان «رودی که از تابلوهای نقاشی می‌گذشت» توسط واهه آرمن به زبان ارمنی ترجمه شده و در تهران به چاپ رسیده‌است. آثار دیگری از او نیز توسط مریوان حلبچه‌ای به کردی سورانی ترجمه شده‌است.

همچنین مجموعه ترانه‌های او، با عنوان «یه روزی یه عاشقی بود» توسط سعیده سادات سیدکابلی به فرانسه ترجمه شده و از سوی انتشارات کریستف شُمان در کشور فرانسه به چاپ رسیده‌است.

رسول یونان از داوران جایزه ادبی والس نیز بوده‌است.

 

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها