یکی از شعارهای آقای رئیسی از بین بردن گرانی بود

یکی از شعارهای آقای رئیسی پایین آوردن تورم و از میان بردن گرانی و کمک به معیشت مردم بود.

یکی از شعارهای آقای رئیسی از بین بردن گرانی بود

یک فعال سیاسی: گرانی غوغا می‌کند. مردم دست همه را خوانده‌اند. چرا باید از ماهواره بشنویم که در مذاکرات چه می‌گذرد. 

 رسول منتجب نیا، دبیرکل حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت:

یکی از شعارهای آقای رئیسی پایین آوردن تورم و از میان بردن گرانی و کمک به معیشت مردم بود. همه قیمت ها چند برابر شده و آقایان حاضر نیستند که بپذیرند، این همه گرانی ناشی از تورم است و مرتب هم شعار می‌دهند که نرخ تورم رو به کاهش است!

من معتقدم دولت تا به حال توفیق چندانی نداشته و بیشتر از طریق روش‌های پوپولیستی و تبلیغاتی و با کمک صدا و سیما و رسانه‌های دیگر و نمایندگان مجلس که بسیاری از اینها وکیل‌الدوله هستند، می‌خواهند از این طریق مردم را ساکت کنند ولی متأسفانه موفق نمی‌شوند. مردم آگاه شده و دست همه را خوانده‌اند و می‌دانند که چه کسی صادقانه حرف می‌زند و صادقانه کار می‌کند و چه کسی حرف‌های فریبنده‌ای، می‌زند.

آقایان باقری و امیرعبداللهیان، خودشان اعتراف کردند که قابل مقایسه با تیم آقای ظریف نیستند. ظریف، عراقچی و امثالهم رفتند و کار را به اینجا رساند. هیچ‌کدام‌شان خائن و وطن‌فروش نبوده و نیستند، همه‌شان دل‌شان می‌خواهد پیروزی به دست آید ولی بالاخره باید با مردم صریح و شفاف، باشیم.

تا چه زمانی مردم باید بیگانه باشند؟! ما باید ار رسانه‌های بیگانه، از ماهواره‌ها، از نشریات خارجی کنکاش کنیم که در مذاکرات چه مسئله‌ای مطرح شده و چه بحث‌هایی هست؟/منیبان

 

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها