پارچه رفلکتور ایده آل برای استفاده در اتاق رشد گیاه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پارچه رفلکتور محصولی است که از پلی اتیلن ساخته شده است و از خروج رطوبت، نور و گرما به محیط خارج از اتاق رشد گیاه جلوگیری می کند. همین امر سبب می شود تا گیاه در شرایط ایده آل رشد کند و قدرت رویش و زایش خود را حفظ نماید.

پارچه رفلکتور ایده آل برای استفاده در اتاق رشد گیاه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

پارچه رفلکتور محصولی است که از پلی اتیلن ساخته شده است و از خروج رطوبت، نور و گرما به محیط خارج از اتاق رشد گیاه جلوگیری می کند. همین امر سبب می شود تا گیاه در شرایط ایده آل رشد کند و قدرت رویش و زایش خود را حفظ نماید. اما بهتر است بدانید اگر این پارچه کیفیت بالایی نداشته باشد، مشکلات و چالش های زیادی را به وجود می آورد. به همین دلیل توصیه می شود در زمان خرید پارچه رفلکتور به ویژگی های آن توجه داشته باشید تا بتوانید محصول مناسبی را خریداری کنید.

قدرت کشش و فشار این پارچه باید بالا باشد!

یکی از مهمترین مواردی که توصیه می شود در زمان خرید این پارچه به آن توجه داشته باشید قدرت کشش و فشار آن است. اگر این پارچه از متریال با کیفیت ساخته شده باشد، در برابر ضربه و فشار از بین نمی رود و عوامل محیطی نمی توانند بر آن اثر بگذارند. این امر طول عمر این پارچه را افزایش می دهد و هزینه ها را به میزان زیادی کاهش می دهد.

قدرت بازتاپ پارچه رفلکتور باید مناسب باشد!

اتاق رشد گیاه دارای لامپ های مخصوص است و نور مورد نیاز رشد گیاه را تامین می نماید. اگر پارچه ای که درون این اتاق به کار رفته است کیفیت بالایی نداشته باشد، باعث می شود انرژی نورانی لامپ به گرما تبدیل شود. سطوح داخلی پارچه رفلکتور ( اگر کیفیت بالایی داشته باشد) دارای یک لایه پوشش آینه گون و براق است که میزان هد رفت انرژی نوری را به حداقل می رساند.

گیاه2

 همین امر سبب می شود نور تولید شده توسط چراغ های رشد گیاه از سطح رفلکتور توسط جداره ها و کف جذب شود. همچنین، پوشش آینه گون باید در تمامی سطح پارچه به صورت یکنواخت وجود داشته باشد تا بتواند به رشد یکدست گیاه کمک کند.

برای خرید لامپ رشد گیاه می توانید از سایت تهرات گرولایت اقدام به خرید نمایید.

پارچه رفلکتور باید عایق رطوبتی داشته باشد!

شاید بتوان گفت عایق رطوبتی این پارچه از جمله مواردی است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. در اتاق رشد گیاه رطوبت معمولا بالاست تا گیاه به طرزی ایده آل رشد کند. اگر این پارچه عایث رطوبتی نداشته باشد، به زودی آسیب می بیند و از بین می رود. پارچه های با کیفیت دارای پوشش نایلونی نازکی هستند که به عنوان عایق رطوبت و عایق دما عمل می کند. همچنین؛ این عایق از نشستن آلودگی و گرد و غبار بر روی سطح پارچه رفلکتور جلوگیری می کند. این امر سبب می شود تا این پارچه عملکرد بسیار مناسبی داشته باشد.

این پارچه نباید درز داشته باشد!

این پارچه باید توسط چرخ های بزرگ صنعتی دوخته شود تا هیچ گونه درزی نداشته باشد. اگر در زمان دوخت درزی در پارچه ایجاد شود، عملکرد آن به شدت تحت تاثیر قرار می گیرد و دیگر نمی توان آن پارچه را به خوبی مورد استفاده قرار داد. به همین دلیل توصیه می شود این محصول را از مراکز معتبر تهیه کنید تا اطمینان داشته باشید که به خوبی دوخته شده است.

جمع بندی

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد پارچه رفلکتور در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این پارچه دارای ویژگی های متعددی است که از مهمترین آنها می توان به قدرت بالا در برابر فشار و کشش، عایق رطوبتی، سطح داخلی براق و عدم وجود درز در ساختار آن اشاره کرد.

اگر می خواهید برای خرید تجهیزات اتاق رشد گیاه اقدام کنید، باید به فروشگاه گرولایت تهران مراجعه نمایید. این سایت تجربه درخشانی در زمینه فروش محصولات باغبانی و پروش گیاه دارد و کیفیت تمامی محصولاتش بسیار بالاست. در نتیجه شما می توانید با اطمینان محصول مورد نظر را سفارش دهید.

 

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها